تعمیر و تعویض کاتالیزور

تعمیر و تعویض کاتالیزور

مبدل کاتالیزوری چیست؟

 

تعمیر و تعویض کاتالیزور مهم و جدی می باشد در ادامه مبدل کاتالیزوری چیست و چه کارایی دارد را به شما عزیزان می گوییم تا انتهای مقاله همراه ما باشید، مبدل کاتالیزوری جزء کنترل انتشار گازهای گلخانه ای است. این قطعه ای است که بسیار شبیه صدا خفه کن است اما در داخل بسیار متفاوت است. داخل یک مبدل کاتالیزوری ساختار لانه زنبوری به گازهای خروجی اجازه می دهد تا از مبدل کاتالیزوری عبور کنند که در آن گازها با ذرات کاتالیزوری مانند پلاتین، پالادیوم و رودیوم تعبیه شده در لانه زنبوری تعامل دارند.

هدف مبدل کاتالیزوری چیست؟

تعمیر و تعویض کاتالیزور

تعمیر و تعویض کاتالیزور در شرق تهران، در داخل مبدل کاتالیزوری، هیدروکربن های نسوخته در گازهای خروجی هنگام برخورد با مواد کاتالیزور واکنش نشان می دهند. این ذرات را فوق‌گرم می‌کند و قبل از اینکه از لوله اگزوز خارج شوند و وارد اتمسفر شوند، آن‌ها را به انتشارات مضر کمتری تجزیه می‌کند. در اصل، محصولات جانبی بد در اگزوز را فیلتر کرده و آنها را می سوزاند.

چرا باید مبدل کاتالیزوری را تعویض یا تعمیر کنم؟

تعمیر و تعویض کاتالیزور در کالیفرنیا و بسیاری از ایالت های دیگر، برای اینکه خودروی خود مجوز استفاده در جاده ها را داشته باشد، باید استانداردهای آلایندگی دقیقی داشته باشید، بنابراین حذف مبدل کاتالیزوری غیرممکن است. اما از این هم فراتر می رود. انتشار گازهای گلخانه ای از خودروها به بیماری های تنفسی، کیفیت پایین هوا و آلودگی محیط زیست کمک می کند.

 

 

آیا می توانم ماشینم را با مبدل کاتالیزوری بد رانندگی کنم؟

اگر ماشین شما نیاز به تعویض و تعویض کاتالیزور دارد، احتمال زیادی وجود دارد که نتوان آن را راند. هنگامی که در تست مه دود در کالیفرنیا یا هر ایالتی که به تست مه دود اجباری نیاز دارد رد شدید، تا زمانی که آن را اصلاح نکنید، نمی‌توانید آن را رانندگی کنید.
در موارد شدید، یک مبدل کاتالیزوری نامناسب می‌تواند جریان اگزوز شما را محدود کند و باعث شود موتور شما خشن کار کند یا حتی موتور از کار بیفتد.

 

 

چرا باید مبدل کاتالیزوری را تعویض یا تعمیر کنم؟

در کالیفرنیا و بسیاری از ایالت های دیگر و ایران ، برای اینکه خودروی خود مجوز استفاده در جاده ها را داشته باشد، باید استانداردهای آلایندگی دقیقی داشته باشید، بنابراین حذف مبدل کاتالیزوری غیرممکن است. اما از این هم فراتر می رود. انتشار گازهای گلخانه ای از خودروها به بیماری های تنفسی، کیفیت پایین هوا و آلودگی محیط زیست کمک می کند.

 

هزینه مبدل کاتالیزوری چقدر است؟

آیا تعویض و تعمیر کاتالیزور یا مبدل کاتالیزوری گران است؟ به هر حال یک مبدل کاتالیزوری چقدر هزینه دارد؟
هزینه تعویض مبدل کاتالیزوری چقدر است؟ مانند هر تعمیر خودرو، هزینه تعویض مبدل کاتالیزوری از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. میانگین هزینه تعویض مبدل کاتالیزوری همیشه گرانتر از تعمیر آن برخی از خودروهای تخصصی هنوز می توانند بالاتر باشند.
قیمت بالای مبدل کاتالیزوری فقط شروع است. همراه با تعمیر، باید هزینه های تشخیصی و مشکلات احتمالی که به دلیل خرابی ایجاد می شود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، ممکن است لازم باشد یک یا چند سنسور اکسیژن، صدا خفه کن یا لوله اگزوز را همزمان تغییر دهید. قبل از شروع تعمیر، باید تجزیه و تحلیل کامل هزینه را انجام دهید. تعمیر آن ممکن است بیشتر از خود ماشین ارزش داشته باشد.

تعمیر و تعویض کاتالیزور

 

اگر به دنبال تعمیر و تعویض کاتالیزور خودروی خود هستید می توانید با خیالی آسوده به مرکز تخصصی کاتالیزور سورنا کاتالیست مراجعه کنید 

بهترین کیفیت با نازلترین قیمت 

برقراری ارتباط:

09127744604

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *