تعمیر کاتالیزور لیفان X50

 

تعمیر کاتالیزور لیفان X50، چگونه یک مبدل کاتالیزوری را بدون تعویض آن تعمیر کنیم شما می توانید مبدل کاتالیزوری را بدون تعویض آن تعمیر کنید تا زمانی که آسیب جدی نباشد. در اینجا چیزی است که باید بدانید اگر آسیب جزئی باشد، می توانید مبدل کاتالیزوری را بدون تعویض آن تعمیر کنید. برخی از تکنیک هایی که باید امتحان کنید شامل استفاده از افزودنی های سوخت، حذف مبدل کاتالیزوری و تمیز کردن آن و رانندگی سخت خودرو برای کمک به رسیدن به دمای کار بالا است.
وظیفه مبدل کاتالیزوری تمیز کردن و فیلتر کردن برخی از مواد شیمیایی سمی تری است که موتور شما تولید می کند قبل از اینکه از لوله اگزوز شما به جو فرار کنند. مبدل‌های کاتالیزوری به‌عنوان تجهیزات حیاتی، ارزان نیستند و می‌توانند بیش از 2000 دلار هزینه داشته باشند.
تعمیر مبدل کاتالیزوری آسیب دیده می تواند هزینه های شما را در درازمدت کاهش دهد، اما داشتن یک بیمه نامه جامع خوب خودرو یکی دیگر از موارد مهم محافظت است. در این مقاله، برنامه مقایسه قیمت معتمد و کارگزار بیمه جری، هر آنچه را که در مورد تعمیر مبدل کاتالیزوری خراب و دریافت پوشش مورد نیاز برای محافظت از آن نیاز دارید، بررسی می‌کند.

 

 

 

نشانه هایی که مبدل کاتالیزوری شما قابل تعمیر نیست

تعمیر کاتالیزور لیفان X50

تعمیر کاتالیزور لیفان X50 کار اساسی و مهمی است به همان اندازه که ممکن است به جای تعویض مبدل کاتالیزوری خود امیدوار باشید، این همیشه امکان پذیر نیست. قبل از ادامه، موارد زیر نشانه هایی هستند که مبدل کاتالیزوری شما آسیبی دارد که قابل تعمیر نیست.
صدای تق تق
یکی از علائم مبدل کاتالیزوری معیوب صدای تق تق است که از زیر ماشین شما می آید.
مبدل کاتالیزوری شما تقریباً در وسط وسیله نقلیه شما قرار خواهد گرفت. اگر متوجه شدید صدای تق تق از این ناحیه می آید، مبدل کاتالیزوری شما ممکن است مشکل بزرگی داشته باشد.

آسیب فیزیکی یا تغییر رنگ
همچنین می‌توانید آسیب‌های قابل توجهی که به مبدل خود وارد شده است را از قسمت‌های تابیده، خمیده یا شکسته شناسایی کنید.
در حالی که احتمالاً کمی تغییر رنگ ناشی از گرما را در مبدل کاتالیزوری قدیمی‌تر مشاهده می‌کنید، تغییرات بیش از حد یا عجیب و غریب در رنگ باعث نگرانی است.
بوی تخم مرغ گندیده
آخرین علامت خرابی مبدل کاتالیزوری بوی گوگرد است. اگر متوجه شدید بویی شبیه تخم مرغ فاسد از وسیله نقلیه شما می آید، به احتمال زیاد مبدل کاتالیزوری شما روی فریتز قرار دارد.
این زمانی اتفاق می افتد که مبدل نتواند سولفید هیدروژن را به دی اکسید گوگرد تبدیل کند و در نتیجه بوی نامطبوعی ایجاد شود.

 

 

بیشتر بدانید: هزینه تعمیر کاتالیزور

 

 

نشانه هایی که مبدل کاتالیزوری شما قابل تعمیر است

تعمیر کاتالیزور لیفان X50

تعمیر کاتالیزور لیفان X50 سایر مشکلات مبدل کاتالیزوری، خوشبختانه، قابل رفع هستند. چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید که نشان می دهد اگر مقداری TLC به مبدل شما بدهید می تواند بازیابی شود.
کاهش عملکرد موتور
عملکرد ضعیف موتور می تواند نشانه ای از وجود مشکل در مبدل کاتالیزوری شما باشد. اگر ماشین شما در حین رانندگی در حال کندوپاش یا قطع برق است و مشکل مربوط به مبدل است، به احتمال زیاد می توانید آن را برطرف کنید.
یکی دیگر از علائم مسافت پیموده شده بد است. بهره وری ضعیف سوخت اغلب نشان می دهد که خودروی شما مشکل اگزوز دارد. این به این دلیل اتفاق می‌افتد که مبدل کاتالیزوری برخی از سموم را به موتور شما برمی‌گرداند و در نتیجه مشکلاتی در عملکرد و مسافت پیموده شده گاز ایجاد می‌کند.
مشکلات مبدل کاتالیزوری نیز ممکن است باعث شود خودروی شما در شتاب یا استارت مشکل داشته باشد. اغلب، اینها نشانه هایی هستند که مبدل کاتالیزوری شما مسدود شده است و ممکن است لازم باشد آن را تمیز کنید.
بیشتر: دلایل رایجی که ماشین شما برای روشن شدن مشکل دارد
بررسی کن که چراغ های موتور روشن باشد
یکی از نشانه های نهایی مشکل مبدل کاتالیزوری قابل تعمیر، چراغ چک موتور شما است. اگرچه ممکن است این چراغ به دلایلی روشن شود، اما ممکن است نشان دهنده مشکلات سیستم اگزوز، به ویژه مبدل کاتالیزوری باشد.
می‌توانید با استفاده از اسکنر OBD2 یا با مراجعه به فروشگاه قطعات خودروی محلی خود، کدی را که چراغ چک موتور شما را روشن کرده است، بررسی کنید، جایی که کارمندان اغلب اتومبیل شما را به صورت رایگان بررسی می‌کنند.

نکته کلیدی اگر با شتاب کندتر، کاهش راندمان سوخت یا سایر مشکلات عملکرد موتور به دلیل خرابی مبدل کاتالیزوری سر و کار دارید، احتمالاً می‌توانید مبدل کاتالیزوری را خودتان تعمیر کنید.

 

برای تعمیر کاتالیزور خودروهای وارداتی و چینی می توانید با سورنا کاتالیست در ارتباط باشید باقیمتی مناسب و کیفیتی عالی

09127744604

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *