تعمیر کاتالیزور دیگنتی

تعمیر کاتالیزور دیگنتی

 

در این مقاله از تعمیر کاتالیزور دیگنتی به شما اطلاعاتی را ارائه می دهیم همه ما تلاش می کنیم و تلاش خود را برای محیط زیست انجام می دهیم، و در کمال تعجب، خودروهای ما دارای قطعات مختلفی هستند که سعی می کنند همین کار را انجام دهند. مبدل های کاتالیزوری به حذف گازهای مضر از سیستم اگزوز ما قبل از برخورد با هوا کمک می کنند، که آنها را به یک جزء بسیار مفید تبدیل می کند. خوب است مبدل کاتالیزوری خود را راضی نگه دارید، زیرا اغلب به عنوان بخشی از MOT اتومبیل شما بررسی می شود. سیستم اگزوز را حداقل دو بار در سال از نظر ترک خوردگی، نشتی اتصالات، آویز شکسته، پایه های لاستیکی فرسوده، خوردگی، واشرهای خراب و سایر آسیب ها یا سایش بررسی کنید.

 

 

سورنا کاتالیست می تواند مشکلات کاتالیزور خودروی دیگنتی شما را تشخیص دهد

در سرتاسر ایران تعمیرگاه کاتالیزور وجود دارد اما کدام تعمیرگاه بتواند تخصصی به تعمیر کاتالیزور دیگنتی بپردازد مهم است صاحبان وسایل نقلیه روزانه به خودروها، کامیون‌ها، وانت‌ها و شاسی‌بلندهای خود متکی هستند. شرایط رانندگی مانند ترافیک سنگین یا توقف و رانندگی می تواند به موتور و سایر اجزای خودرو شما آسیب برساند، حتی اگر از یک روال تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده پیروی کنید. هنگامی که خودروی شما خراب می شود یا عملکرد مناسبی ندارد، به یک تعمیرگاه خودرو نیاز دارید که بتواند تمامی مدل ها و مدل های خارجی و داخلی را انجام دهد تا تعمیرات لازم را به سرعت، حرفه ای و با قیمت مناسب انجام دهد پس سورنا کاتالیست بهترین مرکز تخصصی تعمر کاتالیزور خودروها می باشد که با خیالی راحت می توانید مراجعه کنید.

 

مبدل کاتالیزوری خراب چه علائمی دارد؟

تعمیر کاتالیزور دیگنتی

تعمیر کاتالیزور دیگنتی را جدی بگیرید زیرا مبدل کاتالیزوری هر خودرو ظرفیت خود را برای چسباندن زباله های اضافی تولید شده توسط موتور خودرو از دست می دهد و باید تعمیر یا جایگزین شود. اولین سرنخ مبنی بر اینکه مبدل کاتالیزوری شما نیاز به تعمیر دارد این است که در تست سالانه مه دود مورد نیاز ایالت کالیفرنیا رد شده اید. در بسیاری از مواقع شما فقط به تنظیم سریع سیستم انتشار خود نیاز دارید، اما اگر این تنظیمات ساده کار نکردند، فشار مبدل کاتالیزوری باید آزمایش شود تا بررسی شود که آیا اگزوز با فشار قابل قبولی جریان دارد یا خیر.
سایر علائم مبدل کاتالیزوری بد عبارتند از: قدرت کم، توقف، مسافت پیموده شده ضعیف گاز و حتی گرمای بیش از حد. پس از تعمیر مبدل، این مشکلات ممکن است ناپدید شوند. یک آزمایش ساده که متخصصان سورنا کاتالیست انجام خواهند داد اندازه گیری فشار اگزوز ورودی و خروجی از مبدل است. خوانش فشار نامتعادل نشان می دهد که باید مبدل کاتالیزوری خود را تعمیر کنید. برخی از اطلاعات مفیدی که باید در نظر داشته باشید این است که هر مبدل کاتالیزوری دارای گارانتی 7 ساله یا 70000 مایلی است که توسط دولت فدرال اجباری شده است. اگر خودروی شما مطابق با این معیارها است، تعمیر را انجام دهید، در غیر این صورت هزینه تعمیر/تعویض مبدل متحمل خواهید شد.

 

 

مطالعه آزاد: تعمیر کاتالیزور راوفور

 

راه های مراقبت از کاتالیزور دیگنتی چگونه است؟

تعمیر کاتالیزور دیگنتی

1. از افزودنی های سوخت استفاده کنید
استفاده از یک افزودنی سوخت هر چند وقت یکبار عملکرد موتور شما را افزایش می دهد و به تمیز کردن مبدل کاتالیزوری شما کمک می کند. این امر به ویژه برای کسانی که از بنزین معمولی به جای پریمیوم یا فوق پریمیوم استفاده می کنند صادق است، زیرا انواع بنزین های گران قیمت دارای مواد افزودنی هستند.
کسانی که با عملکرد موتور، مسافت پیموده شده بد بنزین یا سایر مشکلات کاتالیزوری مشکل دارند، می‌توانند برای مدتی با گاز ممتاز یا فوق‌العاده استفاده کنند تا ببینند آیا این کار عملکرد خودرو را بهبود می‌بخشد یا مشکلات را حل می‌کند.
برای این کار می توانید از رقیق کننده لاک استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک گالن کامل از تینر را در یک مخزن گاز نیمه پر بریزید. سپس، یک سفر جاده ای داشته باشید که در آن می توانید با سرعت بزرگراه حدود 150 مایل رانندگی کنید. گزینه دیگر این است که خودرو را در مسیر ورودی با سرعت 2500 دور در دقیقه به مدت حدود نیم ساعت حرکت دهیدتا به تعمیر کاتالیزور دیگنتی نیاز نداشته باشید.
انجام این کار، وسیله نقلیه را از شر تمام چیزهای بدی که در مبدل کاتالیزوری شما گیر می کند خلاص می کند و به مبدل اجازه می دهد دوباره به خوبی کار کند.

2. مبدل کاتالیزوری خود را بشویید
می‌توانید مبدل کاتالیزوری خود را «شستشو» کنید، اما این کار مستلزم برداشتن مبدل کاتالیزوری است. این ممکن است کسی را که با چیزهای مکانیکی آشنا نیست بترساند، اما آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را بیرون بیاورید و تمام آشغال هایی که در داخل مبدل انباشته شده است را با فشار بشویید.
برای به دست آوردن همه چیز، باید قطعه را از قسمت جلویی و پشتی تمیز کنید.
برای تمیز کردن عمیق، قطعه را با یک ماده شوینده یا چربی‌زدای استاندارد در آب داغ خیس کنید. مطمئن شوید که از چیزی استفاده کنید که به طور خاص از تجمع چربی های سنگین جلوگیری کند. سپس آن را با برق بشویید، کاملا خشک کنید و دوباره نصب کنید.

3. هارد رانندگی کنید
این نام ممکن است خنده دار به نظر برسد، اما این روش خوبی برای حل مشکلات اساسی خودرو شما، از جمله مبدل کاتالیزوری است. برای درک اینکه چرا این کار می کند، ابتدا باید نحوه عملکرد مبدل کاتالیزوری را یاد بگیرید.
مبدل های کاتالیزوری باید گاهی اوقات به سختی فشار داده شوند تا به دمای کارآمد برسند. که بین 800 فارنهایت تا 1832 درجه است. مسئله این است که اکثر مردم هرگز وسیله نقلیه را به سختی رانندگی نمی کنند. آنها معمولاً سفرهای کوتاهی را با سرعت کمتری به محل کار می رانند یا بچه ها را سوار می کنند.
این نوع رانندگی آسان می تواند باعث شود مبدل کاتالیزوری شما زود از کار بیفتد زیرا هرگز به دمای مطلوب برای انجام کار خود نمی رسد.
به سختی رانندگی کنید، و وسیله نقلیه را برای چندین مایل به “محدودیت های خود” فشار دهید. وسیله نقلیه را به جاده باز ببرید و سریع شتاب بگیرید. آن را با سرعت بیشتری اجرا کنید، سپس قبل از ضربه زدن مجدد، پای خود را از روی گاز بردارید. این کار را چندین بار انجام دهید.
این کار مبدل شما را گرم می کند و رسوبات موجود در مبدل و همچنین ورودی، سنسورهای اکسیژن، سرسیلندرها و سرتاسر اگزوز را می سوزاند. اما مهمتر از همه، مطمئن شوید که این کار را با خیال راحت انجام می دهید و نیازی به تعمیر کاتالیزور دیگنتی ندارید.

 

 برقراری ارتباط با مرکز تخصصی تعمیر و تعویض کاتالیزور خودروهای وارداتی و چینی:

09127744604

سورنا کاتالیست

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *