تعمیر کاتالیزور میتسوبیشی

تعمیر کاتالیزور میتسوبیشی

 

در این مقاله قصد داریم شما را با تعمیر کاتالیزور میتسوبیشی آشنا سازیم، کاتالیزور یکی از قطعه های مهم خودروی شما میباشد که نقش اساسی در خودرو دارد با ما همراه باشید تا از کاتالیزور بیشتر بدانید.

مبدل های کاتالیزوری بخشی از سیستم اگزوز هستند. هنگامی که گازهای سمی موتور وارد مبدل کاتالیزوری می شود، به دلیل واکنشی که در داخل مبدل کاتالیزوری رخ می دهد، به آلاینده های سمی کمتر تبدیل می شوند.

میتسوبیشی شما بدون مبدل کاتالیزوری کار می کند، اما به دلیل قوانین زیست محیطی، انجام این کار غیرقانونی است و می توانید جریمه شوید. آنها ابزار مفیدی برای کاهش آلاینده های مضر از ورود به محیط هستند.

چه عواملی باعث تعمیر کاتالیزور میتسوبیشی میشود؟

تعمیر کاتالیزور میتسوبیشی

اگر مبدل کاتالیزوری میتسوبیشی شما معیوب باشد،علائمی نشان میدهد که شما مبتوانید متوجه تعمیر کاتالیزور میتسوبیشی شوید که در ذیل به آنها اشاره کردیه ایم.

بوی بدی از اگزوز یا صدای تند و تیز زیر خودرو ، اگر مبدل کاتالیزوری مسدود شود، گازهای خروجی اگزوز نمی توانند خارج شوند و باعث ایجاد مشکلاتی در رانندگی خودرو، عدم عملکرد، مصرف سوخت افزایش می یابد و ممکن است خودرو اصلا کار نکند.

سایر مشکلات در حال اجرا می تواند باعث از کار افتادن مبدل کاتالیزوری میتسوبیشی شما شود و ممکن است نیاز به تعویض یا تعمیر کاتالیزور میتسوبیشی داشته باشد. اگر این اتفاق افتاد، حتما به تعمیرگاه مراجعه کنید.

خراب بودن واشر سرسیلندر سبب ورود روغن و آب به داخل محفظه احتراق می شود و باعث آسیب به کاتالیزور می شود. افزودن مکمل های انژکتور شور یا اکتان بوسترها به باک اتومبیل برای کاتالیزور مضرر است.

تعمیر کاتالیزور میتسوبیشی

سورنا کاتالیست عرضه، تعمیر و نصب انواع کاتالیزور خودروهای داخلی و خارجی با بالاترین سرعت و دقت با هدف جلب رضایت مشتریان و مطابق با انتظارات شما زیر نظر کارشناس فنی و رسمی با مدارک معتبر فنی در مجموعه تعمیرگاهی سورنا در خدمت شما

مشتریان عزیز میباشد.

تعمیر انواع کاتالیزور خودروهای وارداتی و چینی با گارنتی و ضمانت ۱۸ ماهه بی قید و شرط با کمترین هزینه، این یک ویژگی خاص است که ما را از سایر رقبا متمایز کرده است. با آرامش به مسیر ادامه دهید ما پشتیبان شما هستیم.

09211046454

دلایل خرابی کاتالیزور میتسوبیشی چیست؟

کاتالیست میتسوبیشی دارای ساختاری شکننده و حساس است و اگر از آن به خوبی مراقبت و نگهداری نشود می تواند به سرعت دچار آسیب دیدگی شود.و باعث تعمیر کاتالیزور میتسوبیشی شود.

در بین عوامل خرابی این قطعه، گرفتگی شبکه اسفنجی، متداولترین آنهاست، این اشکال به خاطر کیفیت نامرغوب سوخت می باشد.

هرچه بنزین، ناخالصی بیشتری داشته باشد، در هنگام احتراق گازهای آلاینده بیشتری تولید می کند و مواد ناخالصی این گازها در شبکه اسفنجی رسوب می کنند.

وقتی این شبکه دچار انسداد شود، دیگر گازها به راحتی نمی توانند از منافذ آن عبور کنند و تصفیه شوند.

فشار بیش از اندازه ای که در این شرایط به این قطعه وارد می شود، سبب خرابی آن می گردد.

یکی دیگر از دلایل خرابی کاتالیزور میتسوبیشی، ضربه های فیزیکی است که در اثر برخورد زیر خودرو به ناهمواری های کف جاده ایجاد می شود.

 

مطالعه آزاد: تعمیر کاتالیزور مازراتی

قیمت کاتالیزور میتسوبیشی

اکر نیاز به تعمیر کاتالیزور میتسوبیشی داشتید از بابت قیمت این وسیله اصلا نگران نباشید زیرا قیمت آن نسبت به کارایی که دارد بسیار مناسب و متعادل است.

برای بررسی لیست قیمت کاتالیزور میتسوبیشی سورنا کاتالیست در ارتباط باشد.کاتالیست ها عمر بالایی دارند اما برای مثال اگر در اتومبیل میتسوبیشی خراب شود هنگام خرابی به سرعت به دنبال تعمیر کاتالیزور میتسوبیشی باشید.تا آسیب جدی به خودروی شما نزند.

 

خاک کاتالیزور چیست؟

خاک کاتالیروز” یا همان ضایعات کاتالیزور اگزوز به مواد داخلی تخلیه شده از کاتالیزور فرسوده گفته می‌شود، مواد تشکیل دهنده خاک کاتالیزور معمولا شامل پلاتین یا ترکیبی از پلاتین، رودیوم، پالادیوم و یا حتی طلا هستند، پس دقت داشته باشید گاهی اوقات خاک کاتالیزور طلا دارد و باید مورد توجه قرار بگیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *