تعمیر کاتالیزور شاهین

تعمیر کاتالیزور شاهین
تعمیر کاتالیزور شاهین سورنا کاتالیست
درسال ۱۳۹۹ خودرویی سدان با پیشرانه ی ۱.۵لیتری بنزینی توربو با نام شاهین توسط شرکت خودرو سازی سایپا تولید و به بازار خودرویی عرضه گردید
تمامی خودروهای تولید شده در دنیا دچار یک سری از ظعف ها می باشند از لحاظ موتور،گیربکس،هندلینگ،اتاق و….
یکی از ظعف های شایع در خودروی شاهین که برای مالک خودرو اتفاق می افتد طراحی به اصطلاح اشتباه سیستم کاتالیزور این خودرو از لحاظ ابعاد نسبت به فاصله تا سینی زیر موتور خودرو می باشد.
اصولا تمامی خودرو هایی که سدان سواری می باشد دارای یک قطعه ای به نام سینی زیر موتور می باشند سینی زیر موتور خودرو قطعه ای فلزی یا پلاستیکی است که در بخش زیرین موتور نصب می گردد. این قطعه مانند یک محافظ از ورود اشیاء و هر گونه جسم خارجی به موتور خودرو، کارتل، گیربکس و جعبه دنده ممانعت می نماید. همچنین در فصل سرما و باران از ورود هوای سرد و گل و لای به درون موتور جلوگیری می کند.
اما در خودرویی شاهین قطعه کاتالیزور به قدری از لحاظ طولی بزرگ طراحی شده که از سینی زیر موتور بیرون زده و از لحاظ فاصله با زمین فاصله بسیار کمی دارد و به برخی از سرعت گیرها آسفالتی یا به اصطلاح ساندویچی ها کاتالیست برخورد می کند و باعث شکستن چدنی توربو این خودرو می شود و هزینه ای برابر با ۱۲ تا ۲۵میلیون برای مالک در بر دارد
مرکز تخصصی سورنا کاتالیست با ۱۰سال سابقه درخشان در زمینه کاتالیست و اگزوز تمامی تعمیرات و کف تراشی چدنی اگزوز شاهین را نسبت به این مشکل انجام می دهد با هزینه بسیار کم.
 خودروی شاهین دارای موتور توربو دنده ای با پیشرانه قوی تولید شرکت سایپا یکی از ضعف های رایج در این خودرو طراحی اشتباه در سیستم اگزوز و کاتالیست این خودرو می باشد که خودرو هنگام رد شدن از روی سرعت گیرهای بلند گلویی کاتالیست این خودرو به آسفالت برخورد می کند و باعث شکستگی چدنی توربو و در موارد شدید تر باعث شکستن کاتالیست و کارتل موتور می باشد که یکی از بدترین ضعف های دیده شده در کل خودروهای تولید سایپا می باشد مرکز تخصصی سورنا کاتالیست با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه تعمیر و نوسازی کاتالیزور و کف تراشی چدنی در خودروهای توربو در زمینه تعمیر چدنی توربو خودروهای شاهین اقدام کرده و سیستم کاتالیست این خودرو که از لحاظ آسیب دیدن نسبت به سرعت گیر ها دچار مشکل می شود را برطرف کرده.

کاتالیزور چیست؟

تعمیر کاتالیزور شاهین

تعمیر کاتالیزور شاهین با خیالی راحت از سورنا کاتالیست بخواهید، کاتالیزور خودرو یا مبدل کاتالیزوری وسیله ای برای کنترل انتشار گازهای اگزوزی است  کاتالیزور واکنش ردوکس (واکنش اکسیداسیون و کاهش) ، گازهای سمی و آلاینده های موجود در گازهای خروجی از یک موتور احتراق داخلی را به آلاینده های کمتر سمی تبدیل می کند. مبدل های کاتالیزوری معمولاً برای موتورهای احتراق داخلی که توسط بنزین یا گازوئیل کار می کنند ، استفاده می شوند. اگرچه مبدلهای کاتالیزوری معمولاً در سیستم های اگزوز  اتومبیل استفاده می شوند ، اما از آنها در ژنراتورهای الکتریکی ، لیفتراک ، تجهیزات معدن ، کامیون ، اتوبوس ، لوکوموتیو ، موتورسیکلت و کشتی نیز استفاده می شود. حتی در برخی از اجاق های چوبی برای کنترل میزان انتشار گازهای سمی از آنها استفاده می شود.

 

 

مطالعه آزاد: منیفولد اگزوز شاهین

برای تعمیر کاتالیزور خودروی شاهین و خودروهای وارداتی و چینی می توانید به سورنا کاتالیست مراجعه کنید با قیمتی مناسب و بالاترین کیفیت در خدمت شما عزیزان می باشد.

برقراری ارتباط:

09127744604

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *