خرید کاتالیزور دانگ فنگ

Dongfeng car

خرید کاتالیزور دانگ فنگ، مبدل کاتالیزوری چیست؟ شاید شما هم ندانید که این قطعه مهم چه کارایی در خودرو شما دارد

مبدل کاتالیزوری یک دستگاه کنترل آلاینده است که قبل از خروج از اگزوز خودرو، آلاینده های مضر را به گازهای خروجی کمتر مضر تبدیل می کند. خرید

مبدل کاتالیزوری مناسب برای اینکه وسیله نقلیه شما به صورت قانونی ثبت شود و در جاده های عمومی رانندگی کند ضروری است.

هنگام خرید مبدل کاتالیزوری باید به چند نکته توجه کرد:مستقیم یا جهانی: یک مبدل کاتالیزوری با جابجایی مستقیم برای قرار دادن مستقیم در خودرو ساخته شده است و نصب بدون دردسر را با ابزارهای دستی اولیه و بدون برش یا جوش ارائه می دهد.

یک مبدل کاتالیزوری جهانی اغلب نیاز به نصب حرفه ای دارد زیرا برش، جوش یا مفصل کردن لوله اگزوز ضروری است.

 

 

مطالعه آزاد: تعویض کاتالیزور هیوندای توسان

نحوه انتخاب خرید مبدل کاتالیزوری مناسب برای خودرو

خرید کاتالیزور دانگ فنگ
خرید کاتالیزور دانگ فنگ، وقتی نوبت به انتخاب خرید مبدل کاتالیزوری جایگزین مناسب برای وسیله نقلیه شما می رسد، باید چندین فاکتور کلیدی را در نظر بگیرید.

مبدل کاتالیزوری مناسب برای کاربرد خودروی خاص شما نیز مهم است. مبدل های کاتالیزوری در دو پیکربندی موجود هستند: مستقیم و جهانی.

همانطور که از نام آن پیداست، مبدل‌های مستقیم برای جایگزینی مستقیماً بدون نیاز به ساختن بخش OEM (سازنده تجهیزات اصلی) برنامه خاص طراحی شده‌اند.

چنین دقتی به لطف استفاده گسترده از اسکن‌های سه‌بعدی برای اطمینان از نصب کامل و شبیه OEM امکان‌پذیر است. به همین دلیل، برخی از مشتریان تصمیم می گیرند مبدل های مستقیم ما را خودشان نصب کنند.

برعکس، مبدل‌های کاتالیزوری جهانی بر اساس طراحی فیزیکی جهانی و بارگذاری استاندارد آلایندگی خاص، با طیف وسیعی از وسایل نقلیه سازگاری دارند.

به عنوان یک نتیجه از این سازگاری، مبدل های جهانی به طور کلی نیاز به ساخت اضافی دارند، که برای نصب حرفه ای به شدت توصیه می شود.

دو استاندارد مختلف تنظیم آلایندگی وجود دارد که باید از آنها آگاه بود: این استانداردها ممکن است با وضعیتی که خودرو در آن ثبت شده است متفاوت باشد و بر اساس مدل و مدل برنامه برای سال های مدل خاص خودروها قابل اجرا باشد.

توجه به این نکته مهم است که وضعیتی که خودرو در آن ثبت شده است و نه مبدأ خرید یا استفاده از خودرو، باید برای مطابقت قانونی در نظر گرفته شود.

 

 

انواع مبدل های کاتالیزوری مناسب خودروها

خرید کاتالیزور دانگ فنگ

خرید کاتالیزور دانگ فنگ، مبدل های کاتالیزوری درجه OEM با فلزات گرانبها مورد نیاز برای سازگاری با وسایل نقلیه OBDII (1996 و جدیدتر) با سیستم های آلایندگی کالیفرنیا یا فدرال/EPA که در خارج از کالیفرنیا ثبت و کار می کنند تولید می شوند.

اگر وسیله نقلیه شما OBDII (1996 یا جدیدتر) است، اولین قدم برای انتخاب مبدل مناسب برای وسیله نقلیه خود، تعیین محل برچسب اطلاعات کنترل آلایندگی خودرو (VECI) است.

این را می توان در قسمت زیرین کاپوت، برج تعلیق یا پوشش رادیاتور پیدا کرد. توجه داشته باشید که در برخی موارد ممکن است VECI به دلیل قرار گرفتن در معرض عناصر یا تصادف از بین رفته باشد،

در این صورت باید با اطلاعات VIN خود به نمایندگی خود مراجعه کنید تا برچسب جایگزینی دریافت کنید.

در مرحله بعد، آنچه شما می خواهید به دنبال آن باشید، سطح گواهینامه انتشار است که در متن برچسب VECI قابل مشاهده است. این اطلاعات به شما می گوید که آیا وسیله نقلیه شما با قوانین یا EPA مطابقت دارد یا خیر.

این اطلاعات را یادداشت کنید یا از برچسب برای مراجعه بعدی عکس بگیرید. اگر وسیله نقلیه شما قبل از OBDII (1995 یا قدیمی تر) است، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید.

شما می توانید مبدل درجه استاندارد مورد نیاز خود را فقط با استفاده از سال، ساخت، مدل و موتور وسیله نقلیه خود پیدا کنید.

 

سورنا کاتالیست انتخاب و خرید مبدل کاتالیزوری مناسب برای وسیله نقلیه شما را آسان می کند اکنون می‌توانید از میان گزینه‌های موجود مبدل

کاتالیزوری که روی صفحه خودروی شما فهرست شده‌اند، انتخاب خود را انجام دهید و با قیمتی مناسب خرید کاتالیزور اورجینال را برای خودرو انجام دهید.

برقراری ارتباط:

09127744604

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *