تعمیر و شستشوی کاتالیزور پژو 405

تعمیر و شستشوی کاتالیزور پژو 405

 

تعمیر و شستشوی کاتالیزور پژو 405 خود را به مرکز تخصصی سورنا کاتالیست بسپارید، مبدل کاتالیزوری به کنترل انتشار گازهای گلخانه ای کمک می کند. از بیرون شبیه صدا خفه کن است. در داخل دارای ساختار لانه زنبوری ساخته شده از فلز است.

گازها از ساختار لانه زنبوری عبور می کنند. فلزات با هیدروکربن های نسوخته در گازهای خروجی برهم کنش دارند. آنها آنها را به گازهای گلخانه ای کمتر مضر تبدیل می کنند.

خرابی یا گم شدن مبدل کاتالیزوری بر عملکرد خودروی شما تأثیر می گذارد. در حالی که می‌توانید بدون خودرو رانندگی کنید، بر میزان انتشار سوخت شما تأثیر می‌گذارد.

 

چگونه بفهمیم مبدل کاتالیزوری خودروی پژو 405 خراب است؟

تعمیر و شستشوی کاتالیزور پژو 405تعمیر و شستشوی کاتالیزور پژو 405، نشانه اصلی عدم وجود مبدل کاتالیزوری نویز است. خودروهای بدون مبدل کاتالیزوری بسیار پرسر و صداتر هستند!
تشخیص علائم خرابی مبدل کاتالیزوری دشوارتر است. آنها مشابه سایر مشکلات اگزوز هستند. بنابراین، اگر متوجه آنها شدید، حتما آن را به یک مکانیک نشان دهید.

چراغ موتور را بررسی کنید
موتور خشن
بوی گوگرد/تخم مرغ فاسد
توقف های مکرر
سر و صدا در هنگام کارکرد
کاهش مصرف سوخت
تست انتشار ناموفق

داخل مبدل کاتالیزوری مجموعه ای لانه زنبوری از گذرگاه ها یا مهره های سرامیکی کوچک است که با کاتالیزور پوشانده شده است. یک واکنش شیمیایی انجام می شود تا آلاینده ها کمتر مضر باشند. گذرگاه های زیادی برای جریان گازهای خروجی وجود دارد تا حداکثر مساحت سطح برای عبور گازهای داغ فراهم شود پس حتما تعمیر کاتالیزور را جدی بگیرید.

 

هنگام رانندگی با مبدل کاتالیزوری خراب چه انتظاری باید داشت؟

تعمیر و شستشوی کاتالیزور پژو 405
الف. هنگامی که مبدل کاتالیزوری شما تا حدی مسدود شده است
یک مبدل کاتالیزوری تا حدی گرفتگی ماشین شما را از کار کردن باز نمی‌دارد، فقط تاثیر حداقلی بر عملکرد خودروی شما خواهد داشت. با این حال، فرض کنید با مبدل کاتالیزوری نیمه گرفتگی خود به رانندگی ادامه می دهید. در این صورت، با سوخت ناقص موتور یا کاهش قدرت شتاب مواجه خواهید شد.

ب. هنگامی که مبدل کاتالیزوری به طور کامل مسدود شده است
اگر مبدل کاتالیزوری کاملا مسدود شده است، نباید ماشین خود را رانندگی کنید. اگر این کار را انجام دهید، می توانید انتظار داشته باشید که جریان محدود اگزوز مانع عملکرد موتور شما شود، که منجر به خاموش شدن موتور برای چند دقیقه و سپس مرگ می شود.

بدترین حالت، خرابی مبدل کاتالیزوری می تواند موتور شما را چنان تحت تاثیر قرار دهد که روشن نشود پس بهتر است تعمیر و شستشوی کاتالیزور پژو 405 خود را به موقع انجام دهید.

مشکلات عملکرد ناشی از گرفتگی مبدل شما می تواند به ویژه در ترافیک سنگین بزرگراه خطرناک شود. علاوه بر این، اگر کنترل مه دود در محل زندگی شما ضروری است، تنها در صورتی می توانید خودروی خود را به طور قانونی رانندگی کنید که مبدل کاتالیزوری خراب را تعویض و یا تعمیر کنید.

 

 

بیشتر بدانید: تعمیر و شستشوی کاتالیزور کوئیک

 

 

آیا می توانیم مبدل کاتالیزوری خراب را تعمیر کنیم؟

تعمیر و شستشوی کاتالیزور پژو 405، اگر مبدل کاتالیزوری را در مراحل اولیه خرابی متوجه شوید، ممکن است قابل تعمیر باشد. با این حال، در صورت تغییر رنگ، تاب برداشتن، صدا دادن یا بوی گوگرد، احتمالاً باید تعویض شود و حتما آن را به یک مرکز تخصصی کاتالیزور ببرید و سریعا تعمیر یا تعویض کنید.

آیا می توانیم مبدل کاتالیزوری را با یک لوله صدا خفه کن مستقیم جایگزین کنیم؟

خیر. اگر این کار را انجام دهید، در تست آلایندگی مردود خواهید شد.تعمیر و شستشوی کاتالیزور پژو 405 با بهترین قیمت در سورنا کاتالیست.

 

آیا افزودنی های سوخت مبدل های کاتالیزوری را تمیز می کنند؟

شاید. یک افزودنی سوخت با کیفیت بالا ممکن است موتور و سیستم اگزوز شما را تمیز کند.اما این یک مشکل شدید را معکوس نمی کند، اما می تواند به آن بخش ها کمک کند در هر صورت باید شستشوی کاتالیزور را در یک جای مطمئن انجام دهید.

 

تعمیر و شستشوی کاتالیزور پژو 405 و خودروهای چینی و خارجی خود را به سورنا کاتالیست بسپارید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

برقراری ارتباط

09127744604

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *