تعمیر کاتالیزور BAC X3

تعمیر کاتالیزور BAC X3

 

تعمیر کاتالیزور BAC X3 را با خیالی آسوده به سورنا کاتالیست بسپارید، مبدل کاتالیزوری جزء یک سیستم اگزوز است که آلاینده های مضر را به گازهای گلخانه ای کمتر مضر تبدیل می کند. رانندگی با مبدل معیوب می‌تواند منجر به افزایش این آلاینده‌های مضر و کاهش قدرت، به ویژه در هنگام شتاب‌گیری اولیه شود.

 

علائم خراب بودن مبدل کاتالیزوری BAC X3 چیست؟

تعمیر کاتالیزور BAC X3

تعمیر کاتالیزور BAC X3، مبدل کاتالیزوری یکی از اجزای کلیدی سیستم اگزوز خودرو است: برخی از خواص گازهای مضر تولید شده در هنگام کارکردن موتور را تغییر می دهد. در نتیجه، گازهای ساطع شده اثرات مخرب کمتری بر محیط زیست می گذارند.

خرابی مبدل کاتالیزوری اصلا غیر معمول نیست. هر گونه ضربه خارجی مانند زباله در جاده یا گرم شدن بیش از حد اجزای داخلی موتور می تواند بر آن تأثیر بگذارد. بیایید در مورد برخی از علائم مبدل کاتالیزوری با Car From Japan بیاموزیم.

1. موتور ناقص
مبدل کاتالیزوری ممکن است بیش از حد گرم شود و در صورت کار نکردن موتور علائم خرابی را نشان دهد. و این اولین علامت مبدل کاتالیزوری بد است. یک مخلوط سوخت بسیار غنی با وارد کردن سوخت خام به مبدل باعث احتراق می شود. این وضعیت خطرناک است زیرا می تواند اجزای کاتالیزور را ذوب کند.

 

2. از دست دادن قدرت در هنگام شتاب
از دست دادن قدرت در هنگام شتاب گیری یا بالا رفتن از سربالایی یکی از رایج ترین علائم گرفتگی مبدل کاتالیزوری است. مکانیک ها اغلب این علت را اشتباه تشخیص می دهند، به خصوص در صورت گرفتگی جزئی، و پیشنهاد می کنند که چند جزء را تغییر دهید که غیرضروری است.

 

با استفاده از یک تست ساده می توانید از این مشکل مطمئن شوید. جدا از شتاب کم مصرف آشکار، می توانید اگزوز را با دست خود چک کنید.

از یک دستیار بخواهید که دور ماشین را بین 1800 تا 2000 نگه دارد در حالی که فشار اگزوز را با دست خود از پشت لوله اگزوز بررسی می کنید. اگر احساس جریان اگزوز داغ گردید، مبدل قطعا مسدود شده است و نیاز به تعمیر کاتالیزور BAC X3 است.

3. عملکرد ضعیف
کاهش کلی عملکرد موتور نشانه دیگری است. این به دلیل فشار برگشتی است که مبدل خراب ایجاد می کند و موتور را تحت تأثیر قرار می دهد و از کار آزادانه آن جلوگیری می کند. باعث می شود ماشین شما بلرزد و انفجار ناگهانی فشار می تواند گاهی اوقات موتور را در حین رانندگی نیز متوقف کند.

4. کاهش عملکرد سیستم اگزوز
راه دیگر برای مشاهده علائم بد مبدل کاتالیزوری این است که مراقب عملکرد سیستم اگزوز باشید. اگر مبدل از کار بیفتد، خراب می شود و مشکل را می توان به خطا در سیستم سوخت رسانی ردیابی کرد.

 

 

 

تعمیر کاتالیزور هاوال h9

 

چه مدت می توانید با یک مبدل کاتالیزوری بد رانندگی کنید؟

تعمیر کاتالیزور BAC X3، شما می توانید ماشین خود را با یک مبدل نیمه متصل به طور نامحدود رانندگی کنید. اما ما این را توصیه نمی کنیم زیرا بر عملکرد خودروی شما تأثیر می گذارد و احتمالاً باعث ایجاد مشکلاتی در ساخت می شود علاوه بر خروج گاز اگزوز فرآوری نشده از لوله اگزوز شما

پس شما هم نباید ریسک کنید. کار از محکم کاری عیب نمیکند در موارد شدید، ماشین شما حتی به دلیل یک مبدل کاتالیزوری آسیب دیده روشن نمی شود. و با گذشت زمان، مبدل کاتالیزوری شما ممکن است کاملاً ذوب شود  که نیاز به تعویض فوری دارد.

 

چرا مبدل کاتالیزوری خودرو در معرض خطر سرقت است؟

تعمیر کاتالیزور BAC X3

تعمیر کاتالیزور BAC X3، مبدل کاتالیزوری شما حاوی فلزات گرانبهایی مانند پلاتین، پالادیوم و رودیوم است که به کاهش میزان انتشار مضر سیستم اگزوز شما کمک می کند. به این ترتیب، شما باید از وسیله نقلیه خود در برابر سرقت مبدل کاتالیزوری محافظت کنید. مبدل کاتالیزوری دزدیده شده را می توان با قیمت بالایی فروخت زیرا حاوی فلزات با ارزش است.

 

 

 

برای تعمیر شستشو و تعویض کاتالیزور می توانید به سورنا کاتالیست مراجعه کنید با بهترین قیمت

برقراری ارتباط:

09127744604

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *