تعمیر و شستشوی کاتالیزور 207

تعمیر و شستشوی کاتالیزور 207

 

تعمیر و شستشوی کاتالیزور 207 خود را بدون نگرانی به سورنا کاتالیست بسپارید با کمترین قیمت و بهترین خدمات و کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

مبدل کاتالیزوری جزء مهمی از سیستم اگزوز است که برای کاهش انتشار آلاینده‌های مضر به گازها و بخار آب کمتر مضر عمل می‌کند.

از سال 1993 این یک الزام قانونی برای همه خودروهای بنزینی است که به مبدل کاتالیزوری مجهز شوند. این نیز در سال 2001 برای خودروهای دیزلی اجباری شد.
مشکلات مبدل کاتالیزوری شما می تواند آلاینده های مضر را افزایش داده و بازده موتور شما را کاهش دهد.

مبدل کاتالیزوری یکی از حیاتی ترین بخش های سیستم اگزوز خودرو شما است. بین صدا خفه کن و موتور قرار دارد و وظیفه اصلی آن مدیریت و تبدیل آلاینده های مضری است که از اگزوز خودرو شما می آیند به هوای غیر آلوده.

این تضمین می کند که انتشار گازهای خروجی از صدا خفه کن به طور قابل توجهی ایمن تر است.

 

 

 

مشکلات مهم مبدل کاتالیزوری 207 چیست؟

تعمیر و شستشوی کاتالیزور 207
تعمیر و شستشوی کاتالیزور 207، مبدل کاتالیزوری یک قطعه خودرو است که قرار است تا ده سال عمر کند. با این حال، ممکن است مسدود شود، بیش از حد گرم شود، آسیب ببیند و آلوده شود.

رایج ترین آلاینده هایی که ممکن است مبدل کاتالیزوری با آن مواجه شود، ناشی از بنزین سرب دار است.

از طرف دیگر، مبدل کاتالیزوری ممکن است در اثر نشت مایع خنک کننده، احتراق، واشر سر معیوب یا حتی روغن موتور آلوده شود.

مبدل کاتالیزوری نیز می تواند در اثر گرم شدن بیش از حد موتور آسیب ببیند خرابی مبدل کاتالیزوری می تواند باعث افزایش قابل توجه بوی اگزوز شود.

 

 

 

مطالعه آزاد :  تعمیر و شستشوی کاتالیزور پرشیا

 

علائم خرابی مبدل کاتالیزوری چیست؟

تعمیر و شستشوی کاتالیزور 207

تعمیر و شستشوی کاتالیزور 207، اگر متوجه یک یا چند مورد از این علائم شدید، خودروی خود را معاینه کنید تا مشخص شود آیا مبدل کاتالیزوری مشکل دارد یا خیر:

موتور را بررسی کنید نور اگزوز – در داخل سیستم اگزوز شما، سنسور اکسیژن سطوح اکسیژن را در گازهای خروجی تشخیص می دهد. اگر مبدل کاتالیزوری خراب شود، این سطوح تحت تأثیر قرار می گیرند. این معمولاً باعث می شود که چراغ چک موتور یا چراغ نماد اگزوز روی داشبورد شما ظاهر شود.

 

کاهش عملکرد موتور – یک مبدل کاتالیزوری معیوب می تواند مستقیماً بر گردش هوا در موتور تأثیر بگذارد. هر گونه ناهماهنگی در نسبت هوا به سوخت می تواند عملکرد موتور را کاهش دهد. این می تواند باعث کاهش شتاب، آتش سوزی ناقص، افزایش مصرف سوخت و سایر مشکلات شود.

 

تلاش موتور برای ادامه کار – اگر مواد شیمیایی داخل مبدل کاتالیزوری از هم جدا شوند، می توانند باعث انسداد داخلی شوند. این می تواند منجر به افزایش فشار برگشتی در سیستم اگزوز شود که باعث می شود موتور روشن نشود یا برای روشن ماندن تلاش کند.

 

افزایش انتشار گازهای گلخانه ای – هنگامی که مبدل کاتالیزوری می شکند، نمی تواند به درستی آلاینده ها را تمیز کند. این می تواند منجر به افزایش انتشار گازهای گلخانه ای از لوله اگزوز شما شود، به این معنی که گازهای گلخانه ای مضر بیشتری وارد جو زمین می شوند.

 

مبدل های کاتالیزوری چقدر عمر می کنند؟

تعمیر و شستشوی کاتالیزور 207
تعمیر و شستشوی کاتالیزور 207، طول عمر مبدل کاتالیزوری بسته به عوامل مختلفی مانند شرایط رانندگی، تعمیر و نگهداری و کیفیت خود مبدل می تواند متفاوت باشد. به طور معمول، یک مبدل کاتالیزوری که به خوبی نگهداری می شود می تواند تا 100000 کیلومتر یا بیشتر دوام بیاورد.

 

در نتیجه، مبدل های کاتالیزوری نقشی حیاتی در کاهش انتشارات مضر از وسایل نقلیه و حفاظت از محیط زیست دارند.استفاده از آنها در اکثر کشورها  الزامی است و عدم رعایت آن می تواند منجر به جریمه یا مجازات های دیگر شود.

با درک اهمیت مبدل های کاتالیزوری و اتخاذ تدابیری برای محافظت از آنها، همه ما می توانیم به حفظ هوای پاک و محافظت از سیاره خود برای نسل های آینده کمک کنیم.

 

 

 

در مرکز تخصصی سورنا کاتالیست می توانید خودروهای وارداتی، چینی، و ایرانی را با بالاترین کیفیت تعمیر و یا تعویض کنید.

برقراری ارتباط:

09127744604

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *