تعمیر کاتالیزور هایما S7 پلاس

تعمیر کاتالیزور هایما S7 پلاس

 

تعمیر کاتالیزور هایما S7 پلاس ، 30 سال است که مبدل های کاتالیزوری برای کاهش آلودگی محیط زیست و تبدیل گازهای سمی اگزوز به مواد غیر سمی اجباری شده اند. به طور معمول، مبدل های کاتالیزوری به اندازه ماشین عمر می کنند. با این حال، ممکن است نقص هایی رخ دهد. رانندگی با مبدل کاتالیزوری معیوب ضرر دارد و شما را به  محیط زیست آسیب می رسانید.

نحوه عملکرد یک مبدل کاتالیزوری یک مبدل کاتالیزوری اجزای سمی و مضر برای محیط زیست را از اگزوز با تبدیل آنها به مواد بی ضرر یا در هر حال کمتر مضر از اگزوز خارج می کند. در پس این فرآیند به خصوص پیچیده است که به مقدار زیادی مواد گران قیمت و کمیاب (پلاتین، پالادیوم، رودیوم) نیاز دارد.

 

انواع مبدل های کاتالیزوری کدامند؟

تعمیر کاتالیزور هایما S7 پلاس

تعمیر کاتالیزور هایما S7 پلاس، مبدل کاتالیزوری EOBD مبدل های کاتالیزوریEOBD – کاتالیزورهای دارای EOBD قطعات یدکی مبدل های کاتالیستی قدیمی مطابق با استاندارد انتشار Euro-3 و Euro-4 هستند.

آن‌ها دارای تشخیص داخلی هستند یا در صورت وجود از آن در خودروها استفاده می‌کنند. EOBD مخفف European On-board Diagnosis است زیرا به طور دائم توسط سنسورها نظارت و کنترل می شوند که امروزه برای همه مبدل های کاتالیزوری مدرن اعمال می شود.

مبدل کاتالیزوری اکسیداسیون مبدل کاتالیزوری اکسیداسیون – این “oxi-cat” عمدتاً در اتومبیل های دیزلی استفاده می شود و از هوای اضافی برای تبدیل مونوکسید کربن، دی اکسید کربن و هیدروکربن به دی اکسید کربن و آب استفاده می کند.

مبدل کاتالیزوری سه طرفه مبدل کاتالیزوری سه طرفه – در موتور بنزینی استفاده می شود و سه فرآیند شیمیایی را در یک جزء واحد متحد می کند. هیدروکربن به دی اکسید کربن و آب، مونوکسید کربن به دی اکسید کربن و اکسید نیتروژن به نیتروژن و اکسیژن تبدیل می شود.

مبدل کاتالیزوری با اتصال نزدیک این نسخه نسبتاً جدید است و به ندرت استفاده می شود. منیفولد و کاتالیزور یک واحد را تشکیل می دهند، به این معنی که در محل معمول خود قبل از خاموش کننده انتهایی قرار ندارد و تعویض آن فقط در گاراژ انجام می شود.

 

 

برای تعمیر و تعویض کاتالیزور خودروهای چینی و خودروهای خارجی می توانید به سورنا کاتالیست مراجعه کنید مرکز تخصصی کاتالیزور در تهران می باشد

برقراری ارتباط:

09127744604

 

 

 

 

 

 

علائم و نقص کاتالیزور هایما S7 پلاس چگونه است؟

تعمیر کاتالیزور هایما S7 پلاستعمیر کاتالیزور هایما S7 پلاس خود را به سورنا کاتالیست بسپارید با کمترین قیمت، مبدل کاتالیزوری معیوب یک مبدل کاتالیزوری معیوب می تواند یک سری علائم ایجاد کند. در ابتدا عملکرد موتور بدتر می شود. موتور به درستی گاز نمی گیرد و حداکثر سرعت کاهش می یابد.

این اتفاق ناگهانی نمی‌افتد، بلکه به تدریج اتفاق می‌افتد و بنابراین اکثر رانندگان متوجه آن نمی‌شوند. یکی دیگر از علائم به سختی توسط راننده شناسایی می شود: افزایش مقادیر اگزوز. فقط زمانی که جرقه زنی بطور کامل یا جزئی از کار بیفتد آشکار می شود.

اگر منتظر بمانید تا صدای تق تق بشنوید یا چراغ کنترل موتور روشن شود، اغلب برای مبدل کاتالیزوری دیر است. یک آزمایش ساده روشن می کند که آیا میشود کاتالیزور را حفظ کرد با نه پس برای این کار حنما به یک مرکز تخصصی کاتالیزور مراجعه کنید و آن ها تست اولیه را انجام دهند و از صحت سلامت کاتالیزور خودرو مطمئن شوید.

برداشتن مبدل کاتالیزوری خراب و رانندگی بدون آن نیز ایده خوبی نیست زیرا یک خطر برای محیط زیست است و دیر یا زود موتور شما به حالت اضطراری تبدیل می شود.

 

هزینه تعمیر مبدل کاتالیزوری چقدر است؟

تعمیر کاتالیزور هایما S7 پلاس
ارزیابی تعمیر کاتالیزور هایما S7 پلاس در ارتباط با یک کاتالیزور قبل از دانستن دقیق منبع اصلی مشکل بسیار دشوار است.
نقص در سنسور لامبدا یا نقص در آماده سازی مخلوط می تواند این تصور را ایجاد کند که مشکلی در مبدل کاتالیزوری وجود دارد. یک حسگر لامبدا معیوب ارزانترین سناریو در حدود. 200 دلار آمریکا است با این حال، اگر خود کاتالیست معیوب باشد، تعمیر آن به صرفه تر می باشد و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. اگر علاقه دارید بدانید خاک کاتالیزور چه ارزشی دارد  حتما این مقاله را مطالعه کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *