تعمیر کاتالیزور فدیلیتی

تعمیر کاتالیزور فدیلیتی

 

ما در این مقاله از تعمیر کاتالیزور فدیلیتی به شما اطلاعاتی را ارائه می دهیم. مبدل کاتالیزوری یک دستگاه کنترل آلایندگی در سیستم اگزوز خودرو شما است. آلاینده های ناسالم را به گازهای گلخانه ای کمتر مضر تبدیل می کند که از لوله اگزوز منفجر می شوند. اگر موتور شما عملکرد خود را از دست می دهد یا صداهای تق تق می شنوید، ممکن است قبل از هدر دادن گاز یا تنفس دودهای خطرناک، مبدل کاتالیزوری شما نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. فقط بالاترین سطح دانش و تجربه در تعمیر مبدل کاتالیزوری کار را به درستی انجام می دهد. سورنا کاتالیست جایی است که متخصصان ما می‌دانند که چگونه مبدل‌های کاتالیزوری را تقریباً در همه برندها کار کنند. مرکز خدمات کامل ما برای انجام تعمیرات مبدل کاتالیزوری شما مجهز شده است و شما را به بهترین شکل پشت فرمان بازگرداند.

 

 

تعمیرات کاتالیزور فدیلیتی توسط سورنا کاتالیست با کیفیت

تعمیر کاتالیزور فدیلیتی

تعمیر کاتالیزور فدیلیتی شامل مراحل زیادی است، زیرا مهم است که مطمئن شوید هیچ آسیبی به صدا خفه کن یا موتور وارد نشده است. متأسفانه، مشکل مبدل کاتالیزوری اغلب اجتناب ناپذیر است. بنابراین مهم است که از قبل بدانید در صورت نیاز به تعمیر مبدل کاتالیزوری به کجا مراجعه کنید. در اینجا با سورنا کاتالیست در تهران می توانید به دستان کیفیت تکنسین های معتبر ما اعتماد کنید. ما با چندین سال تجربه در تجارت هستیم و تعمیرات مبدل کاتالیزوری طولانی مدت را به رانندگان نه تنها خودروهای چینی بلکه وارداتی را هم با بالاترین کیفیت ارائه می دهیم. با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تشخیصی، وضعیت فعلی مبدل کاتالیزوری شما را ارزیابی می کنیم و نتایج دقیقی را ارائه می دهیم.

برای برقراری ارتباط با سورنا کاتالیست:

09127744604

 

آیا خودروی بدون کاتالیزور معاینه فنی می شود؟

تعمیر کاتالیزور فدیلیتی یک کار مهم و اساس است زیرا در مقابل کنترل فنی همه خودروها نابرابر هستند. برخی از موتورها برای مقاومت در برابر حذف مبدل کاتالیزوری کارآمدتر از سایرین هستند مانند: موتورهای 2.0 HDI پژو که مقادیر آلایندگی آنها در محدوده مناسب باقی می ماند. این موضوع برای بخش قابل توجهی از خودروهای دیزلی نیز صادق است. در سمت بنزین، نتایج بیشتر متضاد هستند. هنگامی که یک وسیله نقلیه بدون کاتالیزور است، آلودگی بیشتری منتشر می کند و بنابراین می تواند از حد مجاز فراتر رود. علاوه بر این، حذف مبدل کاتالیزوری می تواند با جریمه و یا مجازات رو به رو شوید. «حذف دستگاه کنترل آلودگی» ممنوع است. بنابراین، در صورت ساییدگی، اکیداً به شما توصیه می کنیم که مبدل کاتالیزوری را در خودروی خود تعویض کنید.

 

چه زمانی و چگونه کاتالیزور فدیلیتی را تعویض کنیم؟

تعمیر کاتالیزور فدیلیتی

کاتالیزور در خودرو دارای عمر متوسط ​​100000 کیلومتر است. اگر عمدتاً در شهر رانندگی می‌کنید، ممکن است لازم باشد آن را بیشتر تعویض کنید یا حداقل به صورت دوره‌ای آن را بررسی کنید. چندین علامت ممکن است نشان دهنده مشکل مبدل کاتالیزوری باشد:

صدای فلزی در خط اگزوز.
مشکلات احتراق و راه اندازی
شتاب های دشوار
سوسو زدن منظم
دود اگزوز سنگین و غلیظ
با این حال، این علائم مختلف ممکن است به دلیل سایر اختلالات باشد. . با بی توجهی به تعویض مبدل کاتالیزوری و یا تعمیر کاتالیزور فدیلیتی خطر آسیب رساندن به موتور وسیله نقلیه خود و ایجاد آلودگی شدید آن را تهدید می کنید. بنابراین، بهتر است آن را تغییر دهید.

 

بیشتر بدانید: تعمیر کاتالیزور چانگان UNI-K

 

چگونه مبدل کاتالیزوری را تمیز کنیم؟

تعمیر کاتالیزور فدیلیتی

همانطور که متوجه شده اید، تعویض کاتالیزور خودرو در صورتی که دیگر نتواند نقش خود یعنی کاهش آلودگی هوا را ایفا کند، توصیه می شود. با این حال، اگر نیازی به تعویض فوری آن ندارید و فقط می خواهید آن را تمیز کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

1) یک افزودنی پاک کننده به مخزن اضافه کنید.
این محصول کثیفی ها و باقی مانده های موجود در سیستم اگزوز، چه در توربو، مبدل کاتالیزوری خودرو، سنسور لامبدا یا دریچه EGR را پاک می کند. برای استفاده کافیست آن را با نسبت اختلاط مشخص شده داخل مخزن بریزید و حداقل تا نیمه پر کنید.

2) آزمایش طولانی مدت انجام دهید.
هنگامی که محصول تمیز کننده ریخته شد، یک آزمایش طولانی مدت انجام دهید. این شامل رانندگی در بزرگراه با سرعت ثابت (بدون شتاب یا دور آرام) برای حداقل 1 ساعت است. هدف دستیابی به دمای عملیاتی بهینه است. خوب است بدانید: در صورت امکان، چگالی آلاینده های اگزوز را در گاراژ بررسی کنید. یک مبدل کاتالیزوری گرفتگی معمولاً دارای موارد زیر است:

مقدار CO بیش از 1٪
مقدار C02 کمتر از 13٪

3) تأثیر تمیز کردن را ارزیابی کنید.
هنگامی که سفر خود را به پایان رساندید، از هر گونه تغییر در مکانیزم ماشین خود آگاه باشید. اگر ماشین شما تمام قدرت خود را به دست آورده است، صداگیر دیگر دود سیاه منتشر نمی کند و دیگر متوجه دوده در انتهای خط اگزوز نمی شوید، عملیات تمیز کردن موفقیت آمیز بوده است. با این وجود، به یاد داشته باشید که دوباره آنالیز گاز را انجام دهید تا مطمئن شوید که مشکل حل شده است: CO2 باید بیش از 14٪ باشد و مقدار CO و HC باید نزدیک به 0٪ باشد.

اگر متأسفانه به نتایج مطلوب نرسیدید، بهتر است مبدل کاتالیزوری با کیفیت جدید را انتخاب کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *