تعمیر کاتالیزور تارا

تعمیر کاتالیزور تارا

 

تعمیر کاتالیزور تارا را جدی بگیرید چون کاتالیزور نقش مهم و حساسی در خودروی شما دارد، مبدل کاتالیستی(کاتالیزور) وسیله ای است که سر راه خروجی اگزوز خودرو قرار می گیرد و طی یک سری واکنش های شیمیایی با تبدیل گازهای سمی حاصل از احتراق خودرو به گازهای بی ضرر، از آلودگی هوا جلوگیری می کند. البته این مبدل ها انواع مختلفی دارند و واکنش های شیمیایی هر کدام از آن ها بسته به نوع موتور و سوخت مصرفی متفاوت است. به طور مثال مبدل کاتالیستی خودروهای گازوئیلی طوری است که در آن واکنش های اکسیداسیون انجام می شود. طی این واکنش ها، مونو اکسید کربن، مشتقات اکسید نیتروژن، و کربوهیدرات های حاصل از احتراق ناقص سوخت، به دی اکسید کربن، نیتروژن، و آب تبدیل می شوند.

 

علت خرابی مبدل کاتالیزوری

تعمیر کاتالیزور تارا

قبل از تعمیر کاتالیزور تارا بهتر است علت خرابی کاتالیزور را بدانید،سوخت نسوخته اگر در مبدل کاتالیزوری مشتعل شود مضر است و باعث از کار افتادن مبدل کاتالیزوری می شود. بنابراین آتش‌سوزی‌ها برای مبدل کاتالیزوری بسیار مهم هستند. بنابراین، مشکلات سیستم جرقه زنی نیز می تواند منجر به نقص در مبدل کاتالیزوری شود. اگر بنزین به دلیل احتراق ناموفق وارد مبدل کاتالیزوری شود، سوخت مشتعل می شود. این امر پوشش داخلی مبدل کاتالیزوری را از بین می برد و به ناچار منجر به شکست کامل گربه می شود. مخلوط سوخت بیش از حد غنی نیز می تواند به گربه آسیب برساند. این نمونه ای از تلاش های پرش است که در آن موتور روشن نمی شود. کیفیت نامناسب سوخت مانند بنزین سربدار نیز می تواند از عملکرد صحیح مبدل کاتالیزوری جلوگیری کند. احتراق معیوب: اگر سیم پیچ ها دیگر جرقه را ایجاد نکنند، گردش گاز خروجی بهینه نیست. سپس مبدل کاتالیزوری می تواند خفه شود که به نوبه خود منجر به گرم شدن بیش از حد می شود.

 

با مبدل کاتالیزوری خراب چه کنیم؟

تعمیر کاتالیزور تارا

تعمیر کاتالیزور تارا ،اگر هر یک از این علائم را شدیدتر مشاهده کردید، باید به یک کارگاه تخصصی مراجعه کنید. او علائم را بررسی می کند. در صورت وجود ایراد کارگاه مبدل کاتالیزوری را تعویض می کند. مهم است که از قطعات اصلی استفاده شود زیرا قطعات به طور خاص برای ماشین شما طراحی شده اند. تعویض مبدل کاتالیزوری ارزان نیست و همیشه باید توسط یک فرد ذیصلاح انجام شود. در صورت بروز ایراد می توانید از سورنا کاتالیست مشاوره جهت ادامه کار بگیرید.

 

 

بیشتر بدانید: تعمیر کاتالیزور KMC T8

 

 

 

آیا می توانید با یک کاتالیزور شکسته به رانندگی ادامه دهید؟

چراغ هشدار موتور نحوه تشخیص مبدل کاتالیزوری معیوب ، هر کسی که آگاهانه به رانندگی با مبدل کاتالیزوری خراب ادامه دهد، به طور فعال محیط زیست را آلوده می کند و به طور دقیق، مرتکب تقلب مالیاتی می شود. بسته به میزان آلایندگی، خودروها در کلاس های آلایندگی طبقه بندی می شوند که نرخ های مالیات وسایل نقلیه موتوری مربوطه برای آنها اعمال می شود. یک مبدل کاتالیزوری معیوب باید فوراً تعمیر و یا تعویض شود.

 

 

یک مرکز تخصصی آنلاین برای کاتالیزور معیوب پیدا کنید

تعمیر کاتالیزور تارا

مرکز تخصصی سورنا کاتالیست می تواند به شما در مورد تمام سوالات مربوط به خرابی مبدل کاتالیزوری در ماشین شما کمک کند. این مرکز تجهیزات لازم مانند دستگاه های تشخیصی و تست کننده های آلایندگی و همچنین کارکنان آموزش دیده را برای بررسی خودرو شما از نظر نقص های مرتبط با آلایندگی در اختیار دارد. در صورت بروز نقص، میتوانید به سورنا کاتالیست مراجعه کنید چون قطعات اصلی یا مشابه را نصب می کنند و شما می توانید به صورت آنلاین با سورنا کاتالیست در مورد تعمیر کاتالیزور تارای خود در تماس باشید. بنابراین اگر مبدل کاتالیزوری خودروی شما قرمز شده است، به این معنی است که بیش از حد گرم شده است. ممکن است تصور شود که تعویض این سیستم کنترل انتشار برای رفع مشکل کافی است. با این حال، باید بررسی شود که منبع واقعی مشکل چیست و حل شود پس تعمیر کاتالیزور تارا یا هر خودروی دیگری را جدی بگیرید.

09127744604

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *