مرکز شستشوی کاتالیزور تهران

 

 

در این مقاله میخواهیم بهترین مرکز شستشوی کاتالیزور در تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم، سورنا کاتالیست با سال ها تجربه در زمینه تعمیر و تعویض کاتالیزور و شستشوی کاتالیزور توانسته رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند شستشوی کاتالیزور خودروهای وارداتی و چینی و ایرانی در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت انجام می شود. شما با خیالی آسوده می توانید کاتالیزور خودروی خود را به سورنا کاتالیست بسپارید.

 

مبدل کاتالیزوری چیست؟

مرکز شستشوی کاتالیزور تهران، مبدل‌های کاتالیزوری برای دهه‌ها بخشی از مقررات انتشار CO2 در اکثر خودروها بوده‌اند، زیرا نقش کلیدی در اطمینان از اینکه هیدروکربن‌های نسوخته خارج شده توسط موتور خودرو قبل از رها شدن از صدا خفه‌کن و در هوا به گاز بی‌ضرر تبدیل می‌شوند، بازی می‌کنند. مبدل کاتالیزوری بین منیفولد اگزوز و صدا خفه کن پیچ شده است و حاوی مواد خاصی است که برای خنثی کردن انتشار ناخواسته کار می کند.
اگر مشکلی در موتور بر مبدل کاتالیزوری غلبه کند (اغلب مشکل احتراق یا آلودگی سوخت)، مبدل کاتالیزوری باید تعویض شود.

 

چگونه متوجه می شویم که زمان تعویض مبدل کاتالیزوری فرا رسیده است؟

مرکز شستشوی کاتالیزور تهران

مرکز شستشوی کاتالیزور تهران، تشخیص اینکه آیا مبدل کاتالیزوری شما نیاز به تعویض دارد، همیشه آسان نیست. در برخی از وسایل نقلیه ممکن است چراغ اخطار یا بررسی موتور روشن شود، در حالی که در برخی دیگر تنها صدای موتور یا شتاب موتور ضعیف است. امروزه یک مکانیک می تواند از طریق یک ابزار تشخیصی میزان انتشار CO2 خودروی شما را تشخیص دهد و از این طریق تشخیص دهد که آیا نیاز به تعویض دارد یا خیر.

 

در هنگام تعویض مبدل کاتالیزوری چه اتفاقی می افتد؟

مرکز شستشوی کاتالیزور تهران ،مکانیک با استفاده از ابزارهای تشخیصی خود می تواند آزمایش کند تا میزان آلاینده های خودروی شما را ببیند. به منظور تعویض مبدل کاتالیزوری، آنها می توانید را روی یک بالابر بالا می برند، سپس آن را از منیفولد اگزوز و صدا خفه کن باز می کنند، قبل از تعویض آن. در برخی موارد، مبدل کاتالیزوری نیاز به اتصالاتی دارد تا به درستی در قسمت زیرین خودروی شما بنشیند.
قبل از اینکه عیب یابی دیگری برای بررسی مجدد آلاینده ها انجام شود، خودروی شما باید تا دمای کارکرد معمول خود کار کند. در نهایت، هر کد خطا پاک خواهد شد.

 

 

بیشتر بدانید: شستشوی کاتالیزور با اسید

 

 

 

هزینه تعویض مبدل کاتالیزوری چقدر است؟

تعویض مبدل کاتالیزوری شما یک کار غیرعادی است و اغلب وسایل نقلیه تمام عمر خود را بدون نیاز به تعویض می گذرانند. گفته می شود، این بخش مهمی در تمیز نگه داشتن محیط زیست است. تعویض مبدل کاتالیزوری بیش از 1500 دلار هزینه دارد، اما بسته به نوع خودرو و مدل آن می تواند 3000 دلار هزینه داشته باشد در کشور های دیگر.

آیا رانندگی با مبدل کاتالیزوری خراب ناامن است؟

نه، رانندگی بدون مبدل کاتالیزوری خطری برای ایمنی ندارد، با این حال خطر بروز مشکلات دیگر در موتور شما بیشتر است و به موتور آسیب جدی می زند و شما باید هزینه بیشتری را متقبل شوید.

 

شستشوی کاتالیزور چگونه انجام می شود؟

مرکز شستشوی کاتالیزور تهران

یک مکانیک متخصص، کاتالیزور خودرو ها را از روی موتور پیاده کرده و با مواد رسوب گیر یا دستگاه التراسونیک مخصوص، پاک می کند و مجددا آن ها را سر جایش می بندد. مسلما این کار نیازمند صرف وقت زیادی است.

این است که مواد پاک کننده و رسوب گیر به بنزین اضافه شود تا در مسیر عبور بنزین از جمله انژکتورها، هرگونه رسوب را برطرف نماید. برای شستشوی کاتالیزور خودرو با این روش، مکمل های مختلفی برای بنزین در بازار موجود است؛ ولی معمولا این مکمل ها قیمت بالایی دارند. اما در سورنا کاتالیست که مرکز مرکز شستشوی کاتالیزور تهران می باشد با مناسب ترین قیمت می توانید انجام دهید.

 

 

 برقراری ارتباط  با 

مرکز شستشوی کاتالیزور تهران

09127744604

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *