تعمیر کاتالیزور اوپل کورسا

تعمیر کاتالیزور اوپل کورسا

تعمیر کاتالیزور اوپل کورسا، در این مقاله، نحوه عملکرد مبدل های کاتالیزوری و اینکه آیا آنها برای وسیله نقلیه شما ضروری هستند را بررسی خواهیم کرد.

ما همچنین هدف اصلی مبدل کاتالیزوری را بررسی خواهیم کرد و در مورد اینکه اگر مبدل کاتالیزوری در وسیله نقلیه شما نصب نشود چه اتفاقی می افتد خواهیم پرداخت.

 

 

هدف از مبدل کاتالیزوری چیست؟
تعمیر کاتالیزور اوپل کورسا

تعمیر کاتالیزور اوپل کورسا، یک مبدل کاتالیزوری برای افزایش کارایی موتور وسیله نقلیه شما طراحی شده است. این کار را با کاهش انتشارات مضر مانند اکسید نیتروژن و مونوکسید کربن انجام می دهد و به طور موثر آنها را از جو حذف می کند.

اگر ماشین شما دارای موتور احتراق داخلی باشد، چه یک خودروی کلاسیک یا یک وسیله نقلیه مدرن با عملکرد بالا، باید نصب شود.

ممکن است عملکردی بسیار جزئی به نظر برسد، اما یک کار ضروری است و شما تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از خودروها مجهز به یکی نیستند.

مبدل کاتالیزوری آلودگی NOx را به طور کامل حذف نمی کند، در عوض با مونوکسید کربن و NOx واکنش می دهد تا قدرت آنها را کاهش دهد. نصب نکردن

مبدل کاتالیزوری در وسیله نقلیه شما غیرقانونی نیست، اما در طول تست اگر مشخص شود که خودروی شما آلاینده های مضر تولید می کند، این

به عنوان خرابی موتور طبقه بندی می شود.

 

بیشتر بدانید: تعمیر کاتالیزور سمند EL

مبدل کاتالیزوری چیست؟

تعمیر کاتالیزور اوپل کورساتعمیر کاتالیزور اوپل کورسا، رایج ترین توضیح مبدل کاتالیزوری این است که دستگاهی است که از انتشار اکسید نیتروژن اکسیژن تولید می کند هنگامی

که یک وسیله نقلیه در حال حرکت است، اکسیدهای نیتروژن در اگزوز ایجاد می شود که بوی بد سوختن بنزین را به خودرو می دهد.

گازهای خروجی به نوبه خود توسط مبدل کاتالیزوری گرم می شوند که گازها را می سوزاند. اکسیژن ساطع شده به حذف انتشارات سمی از هوا کمک می کند.

هرچه سیستم کنترل آلایندگی کارآمدتر باشد، هوا کمتر سمی است. این به نوبه خود می تواند به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از سیستم اگزوز

کمک کند و هدف اصلی مبدل کاتالیزوری است.

مبدل کاتالیزوری یک کار را انجام می دهد و آن کاهش مواد مضری است که روی لوله اگزوز پاشیده شده اند. مبدل کاتالیزوری با استفاده از یک کاتالیزور کار

می کند تا میزان دود مضر اگزوز را تا 99٪ کاهش دهد. اما، کاتالیزور چیست؟ کاتالیزور ماده ای است که وقتی روی یک آلیاژ از نوع خاصی اعمال می شود،

واکنش الکتروشیمیایی ایجاد می کند.

 

 

 

چگونه کاتالیزور انتشارات مضر را تبدیل می کند؟

تعمیر کاتالیزور اوپل کورساتعمیر کاتالیزور اوپل کورسا، موتور یک وسیله نقلیه آلاینده های مضر در هوا تولید می کند این می تواند منجر به تشکیل سموم مضر شود که اثرات منفی بر سلامت انسان دارد.

متداول‌ترین انتشارات مضر تولید شده توسط احتراق سوخت‌های فسیلی در خودرو عبارتند از دی اکسید کربن (CO2)، اکسیدهای نیتروژن (NOx) و ذرات معلق (PM).

یک مبدل کاتالیزوری برای حذف این آلاینده های مضر کار می کند و همچنین میزان آلودگی تولید شده توسط موتور شما را کاهش می دهد. این کار با جذب آلاینده های خطرناک و انتشار گازهای گلخانه ای پاک و سازگار با محیط زیست در هوا انجام می شود.

با انجام این کار، از تجمع مواد ناخواسته موسوم به SOx در سیستم اگزوز خودرو نیز جلوگیری می کند.

 

 

 

آیا وسیله نقلیه من به کاتالیزور نیاز دارد؟

تعمیر کاتالیزور اوپل کورساتعمیر کاتالیزور اوپل کورسا، یکی از سوالاتی که ممکن است بپرسید این است که آیا واقعاً نیاز به نصب آن در وسیله نقلیه خود دارید یا خیر. برخی از وسایل نقلیه هستند که نیازی به آن ندارند، اما برخی دیگر نیاز به نصب دارند.

اکثر خودروها به مبدل کاتالیزوری نیاز دارند، اما کاهش انتشار آلاینده‌های مضر تنها کاری نیست که مبدل‌های کاتالیزوری انجام می‌دهند. حتی می توان از آنها برای مواردی مانند تمیز کردن فیلترهای هوا استفاده کرد.

 

 

تعمیرگاه تخصصی کاتالیزور 

سورنا کاتالیست

در کمترین زمان ممکن

با کمترین قیمت

تعویض و تعمیر کاتالیزور خود را انجام دهید

برقراری ارتباط:

09127744604

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *