تعمیر کاتالیزور کامفورت

 

در این مقاله از تعمیر کاتالیزور کامفورت به شما اطلاعات مفیدی را ارائه می دهیم اما قبل از تعمیر بهتر است بدانید که مبدل کاتالیزوری چیست؟ مبدل کاتالیزوری جزء کنترل انتشار گازهای گلخانه ای است. این قطعه ای است که بسیار شبیه صدا خفه کن است اما در داخل بسیار متفاوت است. داخل یک مبدل کاتالیزوری ساختار لانه زنبوری به گازهای خروجی اجازه می دهد تا از مبدل کاتالیزوری عبور کنند که در آن گازها با ذرات کاتالیزوری مانند پلاتین، پالادیوم و رودیوم تعبیه شده در لانه زنبوری تعامل دارند.

 

 

هدف مبدل کاتالیزوری چیست؟

تعمیر کاتالیزور کامفورت

تعمیر کاتالیزور کامفورت کار بسیار مهم و تخصصی می باشد برای تعمیر کاتالیزور خود به مرکزی مراجعه کنید که کار تخصصی کاتالیزور را انجام دهند. در داخل مبدل کاتالیزوری، هیدروکربن های نسوخته در گازهای خروجی هنگام برخورد با مواد کاتالیزور واکنش نشان می دهند. این ذرات را فوق‌گرم می‌کند و قبل از اینکه از لوله اگزوز خارج شوند و وارد اتمسفر شوند، آن‌ها را به انتشارات مضر کمتری تجزیه می‌کند. در اصل، محصولات جانبی بد در اگزوز را فیلتر کرده و آنها را می سوزاند.

 

چرا باید مبدل کاتالیزوری را تعویض یا تعمیر کنم؟

تعمیر کاتالیزور کامفورت و یا هر خودروی دیگر کاملا واجب است و باید حتما انجام شود. در کالیفرنیا و بسیاری از ایالت های دیگر برای اینکه خودروی خود مجوز استفاده در جاده ها را داشته باشد، باید استانداردهای آلایندگی دقیقی داشته باشید، بنابراین حذف مبدل کاتالیزوری غیرممکن است. اما از این هم فراتر می رود. انتشار گازهای گلخانه ای از خودروها به بیماری های تنفسی، کیفیت پایین هوا و آلودگی محیط زیست کمک می کند که با نداشتن مبدل های کاتالیزوری در ایران معاینه فنی نخواهید گرفت.

 

 

مبدل کاتالیزوری کجاست؟

مبدل کاتالیزوری در زیر خودروی شما در سیستم اگزوز، مبدل کاتالیزوری وسط جریان در لوله اگزوز نصب شده است. بعد از منیفولد اگزوز و قبل از صدا خفه کن است. از کارخانه، به لوله اگزوز جوش داده می شود در حالی که بسیاری از جایگزین ها در محل خود بسته می شوند.

 

بیشتر بدانید: تعمیر کاتالیزور ورنا

 

علائم مبدل کاتالیزوری خراب چیست؟

تعمیر کاتالیزور کامفورت

علائم بالقوه خرابی مبدل کاتالیزوری عبارتند از:

چراغ چک موتور روشن است

موتور به سختی کار می کند یا متوقف می شود

بوی تخم مرغ گندیده از لوله اگزوز به مشام می رسد

هنگامی که ماشین شما در حالت بیکار است، یک مبدل کاتالیزوری به صدا در می آید

مبدل کاتالیزوری می تواند قرمز شود و حتی باعث آتش سوزی خودرو شود پی حتما تعمیر کاتالیزور کامفورت را انجام دهید.

وقتی ماشینی می‌رانید که مبدل کاتالیزوری خرابی دارد، علائم متفاوت است. در برخی موارد، هسته داخل مبدل کاتالیزوری می تواند بدون هیچ علامت دیگری شروع به لرزیدن کند. در موارد دیگر، چراغ چک موتور روشن می شود اما در غیر این صورت خودرو به طور عادی کار می کند. با این حال، در بیشتر موارد، مصرف سوخت کاهش می‌یابد، خودرو در تست مه دود رد می‌شود، موتور قدرت خود را از دست می‌دهد و به خوبی کار نمی‌کند، و در نهایت می‌تواند باعث آسیب شدید موتور در اثر فشار برگشتی بیش از حد شود. ارزش رانندگی با مبدل کاتالیزوری بد را ندارد.

 

هزینه مبدل کاتالیزوری چقدر است؟

تعمیر کاتالیزور کامفورت

آیا تعویض مبدل کاتالیزوری گران است یا تعمیر کاتالیزور؟ به هر حال یک مبدل کاتالیزوری چقدر هزینه دارد؟
مانند هر تعمیر خودرو، هزینه تعویض مبدل کاتالیزوری از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. اما شما با چکاب های دوره ای میتوانید از هزینه های بالا جلوگیری کنید و فقط نیاز به تعمیر کاتالیزور داشته باشید. مسلما هزینه تعمیر کمتر از تعویض این قطعه با ارزش می باشد. هزینه تعویض مبدل کاتالیزوری متفاوت  است. برخی از خودروهای وارداتی می توانند بالاتر باشند. پس اگر به دنبال یک مرکز تخصصی و مطمئن برای کاتالیزور خودروی خود هستید می توانید به سورنا کاتالیست مراجعه کنید با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

برقراری ارتباط:

09127744604

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *