تعمیر کاتالیزور لیفان 620

تعمیر کاتالیزور لیفان 620

 

تعمیر کاتالیزور لیفان 620 چیست و چرا باید به کاتالیزور خودرو توجه داشته باشیم. خودروهای مدرن دارای یک مبدل کاتالیزوری برای کمک به کنترل آلاینده های تولید شده توسط موتورهای احتراق داخلی هستند. مبدل کاتالیزوری یا به اختصار “گربه” جزء سیستم اگزوز است که آلاینده های مضر را به گازهای گلخانه ای کمتر مضر تبدیل می کند.
هنگامی که مبدل کاتالیزوری به درستی کار می کند، متوجه حضور آن نخواهید شد. وقتی گربه شروع به شکست می کند، قطعاً خودش را می شناسد. شایع ترین علامت مشکل مبدل کاتالیزوری شما بوی مضر تخم مرغ های فاسد است که در این مقاله به تمام نکات آن می پردازیم همراه ما باشید.

 

عیب یابی مبدل های کاتالیزوری چگونه انجام می شود؟

تعمیر کاتالیزور لیفان 620

قبل از تعمیر کاتالیزور لیفان 620 اگر یک آزمایش آلایندگی انجام دهید، دقیقاً متوجه خواهید شد که کدام قسمت از مبدل کاتالیزوری خراب شده است. تکنسین همچنین می تواند گازهای خروجی را برای شناسایی نقطه خرابی آنالیز کند. در بیشتر موارد، خرابی ناشی از یک لایه ضخیم از آلاینده ها بر روی دیوارها یا گرفتگی در مبدل کاتالیزوری شما است.

تعویض مبدل کاتالیزوری
اگر گربه واقعاً از کار افتاده است، باید آن را تعویض کنید تا وضعیت آلایندگی کم و عملکرد کلی وسیله نقلیه خود را بازیابی کنید. علاوه بر افزایش انتشار گازهای گلخانه ای مضر، ادامه رانندگی با گربه معیوب می تواند منجر به از دست دادن قدرت، به ویژه در هنگام شتاب گیری اولیه شود.

انتخاب مبدل کاتالیزوری
متأسفانه، برای صرفه جویی در هزینه، نمی توانید مبدل کاتالیزوری خود را با یک واحد دست دوم جایگزین کنید. فروش گربه های دست دوم به دلیل قوانین سختگیرانه پیرامون سیستم های کنترل آلایندگی، خلاف قانون است. خوشبختانه، می‌توانید ظرف مدت کوتاهی از سورنا کاتالیست  یک مبدل کاتالیزوری جدید تهیه کنید تا سریعاً ماشین شما را به جاده بازگرداند.

 

 

مطالعه مفید: تعمیر کاتالیزور کامفورت

 

مبدل کاتالیزوری لیفان 620 را تعمیر کنیم یا تعویض؟

تعمیر کاتالیزور لیفان 620 معمولاً بهتر است اما اگر راه حلی نداشت بهتر است جایگزین مبدل کاتالیزوری لیفان 620 را انتخاب کنید. این یک جزء مهم از سیستم اگزوز شما است که آلودگی هوا را کاهش می دهد. مبدل از فلزات گرانبها مانند پالادیوم یا پلاتین استفاده می کند، بنابراین از نظر هزینه، تفاوت زیادی بین تعمیر و تعویض وجود دارد درست ترین راه حل این اسن که به یک مرکز تخصصی کاتالیزور مراجعه کنید و اگر کاتالیزور خودروی شما با تعمیر درست می شود آن را برای شما تعمیر کند چون هزینه تعویض گرانتر می شود.

 

علائم خرابی مبدل کاتالیزوری چیست؟

تعمیر کاتالیزور لیفان 620

شایع ترین علامت خرابی کاتالیزور لیفان 620 عبارتند از: بوی گوگرد یا بوی تخم مرغ فاسد است. با این حال، علائم دیگری از مبدل بد مانند کاهش مصرف سوخت زیاد، تست آلایندگی ناموفق یا چراغ چک موتور وجود دارد. کاهش قابل توجه شتاب نیز می تواند نشانه ای باشد که باید شما این موارد را هنگام مشاهده جدی بگیرید و سریع اقدام به تعمیر کاتالیزور لیفان 620 کنید. مبدل های کاتالیزوری اغلب 10 سال یا بیشتر کار می کنند، اما ممکن است آلوده، گرفتگی، داغ شدن بیش از حد یا آسیب فیزیکی دچار شوند که منجر به عملکرد کند موتور و در نهایت خاموش شدن موتور می شود.

 

 

مبدل های کاتالیزوری چقدر عمر می کنند؟

مبدل های کاتالیزوری اغلب حداقل 10 سال یا بین 70000 تا 100000 مایل کار می کنند. با این حال، ممکن است مبدل کاتالیزوری در خودرویی که فقط برای سفرهای استارت-ایست کوتاه استفاده می‌شود، سریع‌تر فرسوده شود، زیرا موتور و گربه نمی‌توانند قبل از خاموش شدن به دمای کارکرد مطلوب خود برسند.
در حالی که کاتالیزورها معمولا طول عمر بالایی دارند، مبدل های کاتالیزوری هنوز باید هر از گاهی برای آسیب های داخلی و خارجی بررسی شوند، زیرا تعمیر گربه های معیوب هزینه بر است.

 

 

تعمیر کاتالیزور لیفان 620

تعمیر کاتالیزور لیفان 620 و یا هر خودروی چینی و ئارداتی خود را به سورنا کاتالیست بسپارید، با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت می توانید کاتالیزور اورجینال خودروی خود را تهیه و نصب کنید. رضایت شما هدف ماندگار بودن ماست.

برای برقراری ارتباط با مشاورین سورنا کاتالیست:

09127744604

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *