تعمیر کاتالیزور هاوال H2

تعمیر کاتالیزور هاوال H2

 

در این مقاله قرار است از تعمیر کاتالیزور هاوال H2 برای شما بگوییم هاوال H2 یک کراس اور خوب و جذاب می باشد که توسط چین ساخته می شود. خودروها هنگام کار دود و گازهای زیادی تولید می کنند که به آن گازهای گلخانه ای نیز می گویند. انتشار گازهای گلخانه ای به آلودگی هوا کمک می کند، به همین دلیل است که قانون هوای پاک در سال 1963 در ایالات متحده تصویب شد تا به کاهش میزان آلودگی تولید شده توسط طیف وسیعی از صنایع کمک کند. سیستم اگزوز مدرن در وسایل نقلیه دارای طیف وسیعی از قطعات است که به کنترل آلاینده ها کمک می کند و آنها را دوستدار محیط زیست می کند. از جمله این قطعات یک مبدل کاتالیزوری است که به بسیاری از خودروسازان کمک کرد تا استانداردهای تعیین شده توسط قانون استاندارد ملی آلایندگی را رعایت کنند. مبدل کاتالیزوری بخش مهمی از سیستم اگزوز است و تا به حال احتمالاً از خود می‌پرسید که مبدل کاتالیزوری چه کار می‌کند؟ به خواندن ادامه دهید تا در مورد نقشی که در ماشین شما ایفا می کند بیشتر بدانید.

 

چه کسی مبدل کاتالیزوری را اختراع کرد؟

قبل از تعمیر کاتالیزور هاوال H2 بهتر است از تاریخچه این قطعه با ارزش بدانید، تاریخچه مبدل کاتالیزوری به پایان قرن نوزدهم باز می گردد، زمانی که برخی از نمونه های اولیه در فرانسه توسعه یافتند. در اواسط دهه 1950، یوجین هودری، مهندس مکانیک فرانسوی، برای تحقیقات خود برای توسعه مبدل های کاتالیزوری برای موتورهای بنزینی، حق امتیازی دریافت کرد.
توسعه مبدل کاتالیزوری هودری ناشی از نگرانی او در مورد عوارض دودکش و اگزوز خودروها بر آلودگی هوا بود. او نتایج مطالعات را در لس آنجلس دیده بود و شروع به کار بر روی مبدل های دودکش کرد.
مبدل های کاتالیزوری بعد از مقررات کنترل انتشار که در اوایل دهه 1960 آغاز شد، توسعه بیشتری یافتند. اولین مبدل کاتالیزوری تولیدی در سال 1973 در شرکت Engelhard ایجاد شد و استفاده گسترده از این قطعه در حدود سال 1975 آغاز شد.

 

مبدل کاتالیزوری هاوال H2 چه کاری انجام می دهد؟

تعمیر کاتالیزور هاوال H2
یک مبدل کاتالیزوری هاوال H2 از محفظه ای به نام کاتالیزور برای تبدیل ترکیبات مضر از گازهای خروجی موتور به گازهای ایمن مانند بخار استفاده می کند. این ماده برای تقسیم مولکول‌های ناایمن در گازهایی که خودرو تولید می‌کند قبل از رها شدن در هوا کار می‌کند.
مبدل کاتالیزوری در قسمت زیرین خودرو قرار دارد و شبیه یک جعبه فلزی بزرگ است. دو لوله از آن خارج می شود. مبدل از این دو لوله و کاتالیزور در طول فرآیند ایمن سازی گازها برای دفع استفاده می کند.
گازها از لوله “ورودی” متصل به موتور خودرو وارد می شوند. اینها روی کاتالیزور دمیده می شوند که باعث واکنش شیمیایی می شود که آلاینده ها را از هم جدا می کند. گازهای کم ضرر اکنون از طریق لوله دوم یا “خروجی” که به لوله اگزوز خودرو متصل است، عبور می کند.

بیشتر بدانید: تعمیر کاتالیزور ام وی ام 315

 

آیا مبدل کاتالیزوری هاوال H2 من نیاز به تعویض دارد؟

تعمیر کاتالیزور هاوال H2

اگر هاوال H2 شما دارای موتور احتراق داخلی (ICE) باشد، دارای مبدل کاتالیزوری خواهد بود. مبدل کاتالیزوری آلاینده هایی را که هر زمان که موتور شما کار می کند از لوله اگزوز شما خارج می شود به حداقل می رساند.
مبدل های کاتالیزوری بخشی از سیستم اگزوز هستند. هنگامی که گازهای سمی موتور وارد مبدل کاتالیزوری می شود، به دلیل واکنشی که در داخل مبدل کاتالیزوری رخ می دهد، به آلاینده های سمی کمتر تبدیل می شوند.
هاوال H2 شما بدون مبدل کاتالیزوری کار می کند، اما به دلیل قوانین زیست محیطی انجام این کار غیرقانونی است و می توانید جریمه شوید. آنها ابزار مفیدی برای کاهش آلاینده های مضر از ورود به محیط هستند.
اگر مبدل کاتالیزوری هاوال شما معیوب باشد، ممکن است متوجه بوی بدی از اگزوز یا صدای تند و تیز زیر خودرو شوید. اگر مبدل کاتالیزوری مسدود شود، گازهای خروجی اگزوز نمی توانند خارج شوند و باعث ایجاد مشکلاتی در رانندگی خودرو، عدم عملکرد، مصرف سوخت افزایش می یابد و ممکن است خودرو اصلا کار نکند.
سایر مشکلات در حال اجرا می تواند باعث از کار افتادن مبدل کاتالیزوری هاوال H2 شما شود و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. اگر این اتفاق افتاد، حتما به سورنا کاتالیست مراجعه کنید.

 

تعمیر کاتالیزور هاوال H2

تعمیر و تعویض کاتالیزور خودروی خود را به سورنا کاتالیست بسپارید، فروش کاتالیزور به قیمت مناسب، اورجینال بودن کاتالیزور خودروی خود را از ما بخواهید رضایت شما هدف ماست. تعمیر و تعویض تخصصی کاتالیزور انواع خودروهای وارداتی، چینی، با ضمانت نامه کتبی، برای برقراری ارتباط با کارشناسان سورنا کاتالیست:

09211046454 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *