تعویض کاتالیزور هیوندای توسان

تعویض کاتالیزور هیوندای توسان

تعویض کاتالیزور هیوندای توسان ، سیاری از ما ادعا می کنیم که از محیط زیست آگاه هستیم، اما تعداد کمی می دانند که وضعیت مبدل های کاتالیزوری وسایل نقلیه ما برای جلوگیری از انتشارات مضر مهم است.

هنگامی که آنها مسدود می شوند، عملکرد خودرو باید آسیب ببیند و گازهای مضر بیشتری در جو منتشر می شود. از آنجایی که این قطعات گران قیمت هستند،

انتشار کمتر فقط برای محیط زیست خوب نیست. آنها نشانه راندمان بیشتر موتور هستند که به معنای قدرت بیشتر و مصرف سوخت کمتر است

 

 

مبدل کاتالیزوری چیست؟

تعویض کاتالیزور هیوندای توسان
تعویض کاتالیزور هیوندای توسان، مبدل کاتالیزوری بخشی از اگزوز شماست. بخارهای بد مملو از مواد شیمیایی و آلودگی موتور را می گیرد و آن را فیلتر می کند تا برخی از آن آلاینده هایی که ممکن است وجود داشته باشد را از بین ببرد. سپس هوا از سیستم اگزوز خارج می شود و تا حدودی تمیز می شود.

 

کاتالیزور خودرو از چه چیزی ساخته شده است؟

تعویض کاتالیزور هیوندای توسان

تعویض کاتالیزور هیوندای توسان،کاتالیزورها بسیار گران هستند زیرا حاوی فلزات گرانبهایی مانند پلاتین، پالادیوم و رودیوم هستند که با هیدروکربن ها، مونوکسید کربن و اکسیدهای نیتروژن آزاد شده توسط موتور در تعامل هستند و آنها را به گازهای کم ضررتر که قبلا ذکر شد تبدیل می کنند.

مانند بسیاری دیگر از قطعاتی که در معرض فرسودگی قرار دارند، طول عمر آنها تقریباً 100000 کیلومتر (160934 کیلومتر) محدود است، اما اکثریت قریب به اتفاق بسیار فراتر از آن به درستی کار می کنند.

 

 

 

 

مطالعه آزاد: تعویض کاتالیزور ریسپکت

چرا تمیز نگه داشتن مبدل کاتالیزوری مهم است؟

تعویض کاتالیزور هیوندای توسان

تعویض کاتالیزور هیوندای توسان، اتومبیل‌ها از قطعات متحرک زیادی تشکیل شده‌اند که بسیاری از ما آن‌ها را کاملاً درک نمی‌کنیم. شما باید مبدل کاتالیزوری خود را حدود چهار تا پنج بار در سال تمیز کنید. می‌توانید این کار را با افزودنی‌ای که در مخزن گاز قرار می‌دهید، انجام دهید تا آن را تمیز کند. انجام این کار بسیار ساده تر از چیزی است که فکر می کنید، و همچنین می تواند به تمیز کردن موتور کمک کند.

پیشگیری همیشه بهتر از درمان است. شما با تمیز کردن مبدل کاتالیزوری از خرابی آن جلوگیری کنید.

 

نشانه های گرفتگی مبدل کاتالیزوری چیست؟

تعویض کاتالیزور هیوندای توسان، می توانید برخی از علائم را مشاهده کنید تا مشخص کنید مبدل کاتالیزوری شما مسدود شده است یا خیر. اولین مورد این است که چراغ چک موتور شما روشن می شود. اگر چراغ چک موتور شما روشن شد، باید آن را بررسی کنید.

اگر در راه اندازی ماشین خود با مشکل مواجه هستید، ممکن است به این دلیل باشد که هوای کافی دریافت نمی کند، و به دلیل آن مشکل روشن نمی شود. همچنین ممکن است متوجه شوید که مصرف سوخت خودروی شما بسیار ضعیف است،

خودروی شما بوی بسیار بدی می دهد و اگزوز بسیار قوی تر از حد معمول است. آخرین چیزی که ممکن است متوجه شوید این است که ماشین شما در تست آلایندگی رد شده است.. باید تعویض کاتالیزور هیوندای توسان را انجام دهید

اگر متوجه هر یک از این مشکلات شدید، می توانید آن را تمیز کنید تا ببینید آیا این به گرفتگی کمک می کند یا خیر. اگر هنوز مشکل دارید، ممکن است مجبور شوید مبدل کاتالیزوری را تعمیر یا در صورت آسیب دیدگی تعویض کنید.

مکانیک شما بهتر می تواند به شما بگوید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است و می تواند به شما کمک کند تا ماشین خود را به حالت عادی برگردانید.

 

 

برای تعویض مبدل کاتالیزوری ، تعمیر و شستشوی کاتالیزور خودروی خود به 

سورنا کاتالیست مراجعه کنید

برقراری ارتباط:

09127744604

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *