شستشوی کاتالیزور شرق تهران

 

بهترین مرکز تخصصی شستشوی کاتالیزور شرق تهران همراه شما مشتریان عزیز می باشد، اگر وسیله نقلیه شما یک مبدل کاتالیزوری فعال داشته باشد، آلودگی و ردپای کربن شما را به شدت کاهش می دهد. مبدل‌های کاتالیزوری، مونوکسید کربن، هیدروکربن‌ها، اکسیدهای نیتروژن و سایر گازهای خروجی موتور اگزوز را به ترکیبات کمتر مضر تبدیل می‌کنند تا به شما و محیط‌ زیست آسیبی نرسانند. برای حفظ محیط زیست و کارکرد خودرو در شرایط بهینه، باید بدانید که چه زمانی و چگونه مبدل کاتالیزوری را تمیز کنید.

 

 

چه چیزی باعث مسدود شدن مبدل کاتالیزوری می شود؟

شستشوی کاتالیزور شرق تهران

اگر شرق تهران هستید و نیاز به شستشوی کاتالیزور خودرو دارید سورنا کاتالیست شستشوی کاتالیزور شرق تهران با بهترین کارشناسان در خدمت شما با قیمتی مناسب می باشد. با گذشت زمان، مبدل‌های کاتالیزوری رسوبات کربنی را جمع می‌کنند که کارایی آنها را کاهش می‌دهد. این معمولاً به دلیل استفاده از نسبت هوا به سوخت زیاد برای مدت طولانی است. هنگامی که این اتفاق می افتد، وسیله نقلیه شما علائمی مانند:

کد خطای P0420 که می گوید کامپیوتر خودرو مشکل مبدل کاتالیزوری را تشخیص می دهد
دود اگزوز که بوی تخم مرغ گندیده می دهد
کاهش عملکرد و شتاب موتور
دود سیاه اگزوز
دمای بالا در زیر خودرو
در بیشتر موارد، تمیز کردن مبدل کاتالیزوری کد P0420 و سایر علائم را نیز پاک می‌کند و شما با شستشوی کاتالیزور شرق تهران میتوانید این خطاها را از بین ببرید.

 

 

 

چگونه از گرفتگی مبدل کاتالیزوری جلوگیری کنیم؟

شستشوی کاتالیزور شرق تهران

شستشوی کاتالیزور شرق تهران، رانندگی در جاده های پر از دست انداز، لانه زنبوری کاتالیزور سرامیکی درون مبدل کاتالیزوری را می شکند. قطعات شکسته می توانند سیستم را مسدود کنند.
روغن یا ضد یخ ممکن است به سیستم اگزوز نشت کند. هنگامی که گرم می شود، نشت به دود غلیظ اگزوز و دوده تبدیل می شود که آن را مسدود می کند. نشتی می‌تواند به دلیل قدیمی بودن خودرو، شکستگی مهر و موم، سرویس‌های نامنظم یا اضافه کردن بیش از حد روغن موتور رخ دهد.
فقط رانندگی در مسافت های کوتاه، مبدل کاتالیزوری شما را به اندازه کافی داغ نمی کند تا هیدروکربن های موتور وارد شده را بسوزاند. این هیدروکربن ها تا زمانی که سیستم را مسدود کنند جمع می شوند و برای همین کاتالیزور نیاز به شستشو دارد.

 

 

دانستنی مفید: تعمیر کاتالیزور لاماری ایما

 

 

 

چه زمانی کاتالیزور را تعویض کنیم؟

شستشوی کاتالیزور شرق تهران کاتالیزور با مناسب ترین قیمت، کاتالیزور خودرو دارای عمر متوسط ​​100000 کیلومتر است. اگر عمدتاً در شهر رانندگی می‌کنید، ممکن است لازم باشد آن را بیشتر تعویض کنید یا حداقل به صورت دوره‌ای آن را بررسی کنید. چندین علامت ممکن است نشان دهنده مشکل مبدل کاتالیزوری باشد:

صدای فلزی در خط اگزوز.
مشکلات احتراق و راه اندازی
شتاب های دشوار
سوسو زدن منظم
دود اگزوز سنگین و غلیظ
با این حال، این علائم مختلف ممکن است به دلیل سایر اختلالات باشد. از این رو نیاز به انجام خود تشخیصی با چمدان است. با بی توجهی به تعویض مبدل کاتالیزوری، خطر آسیب رساندن به موتور وسیله نقلیه خود و ایجاد آلودگی شدید آن را تهدید می کنید. بنابراین، بهتر است آن را تعمیر کنید این دستگاه معمولا بین منیفولد و صدا خفه کن عقب قرار می گیرد.

 

چگونه مبدل کاتالیزوری را تمیز کنیم؟

شستشوی کاتالیزور شرق تهران

همانطور که متوجه شده اید سورنا کاتالیست مرکز تخصصی کاتالیزور در شرق تهران می باشد که شستشوی کاتالیزور خودروی خود را می توانید با خیالی آسوده به ما بسپارید، تعویض کاتالیزور خودرو در صورتی که دیگر نتواند نقش خود یعنی کاهش آلودگی هوا را ایفا کند، توصیه می شود. با این حال، اگر نیازی به تعویض فوری آن ندارید و فقط می خواهید آن را تمیز کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

1) یک افزودنی پاک کننده به مخزن اضافه کنید.
این محصول کثیفی ها و باقی مانده های موجود در سیستم اگزوز، چه در توربو، مبدل کاتالیزوری خودرو، سنسور لامبدا یا دریچه EGR را پاک می کند. برای استفاده کافیست آن را با نسبت اختلاط مشخص شده داخل مخزن بریزید و حداقل تا نیمه پر کنید ولی برای تمیز کردن بهتر است به یک مرکز تخصصی مراجعه کنید شستشوی کاتالیزور شرق تهران

2) یک آزمایش طولانی مدت انجام دهید.
هنگامی که محصول تمیز کننده ریخته شد، یک آزمایش طولانی مدت انجام دهید. این شامل رانندگی در بزرگراه با سرعت ثابت (بدون شتاب یا دور آرام) برای حداقل 1 ساعت است. هدف دستیابی به دمای عملیاتی بهینه است. خوب است بدانید: در صورت امکان، چگالی آلاینده های اگزوز را در گاراژ شستشوی کاتالیزور شرق تهران بررسی کنید.

 

 

شستشوی کاتالیزور در شرق تهران، تعمیر و تعویض کاتالیزور خودروهای وارداتی و چینی خود را به سورنا کاتالیست بسپارید

برقراری ارتباط:

09127744604

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *