تعمیر کاتالیزور چانگان یونی تی

 

در این مقاله میخواهیم از تعمیر کاتالیزور چانگان یونی تی به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید، برخی کاتالیزور را با فیلتر اشتباه می گیرند، اما واضح است که اینطور نیست. این فقط باعث واکنش در گازهای خروجی می شود که انتشارات مضر را به گازهای دوستانه تر تبدیل می کند. در دنیای ایده‌آل، یک موتور خودرو تمام بنزینی را که به موتور عرضه می‌شود می‌سوزاند و چیزی جز دی‌اکسید کربن و بخار آب منتشر نمی‌کند. متأسفانه، موتور احتراق داخلی یک جانور بسیار کارآمد نیست، در نتیجه چندین آلاینده مختلف در گازهای خروجی اگزوز منتشر می شود. یک کاتالیزور در سیستم اگزوز برای کمک به کاهش انتشارات مضر تولید شده توسط موتور در طول فرآیند احتراق طراحی شده است. این کاتالیزور با ترویج یک واکنش شیمیایی عمل می کند که آلاینده های موجود در گازهای خروجی را قبل از انتشار در محیط به مواد کمتر مضر تبدیل می کند.

 

کاتالیزور خودروی چانگان یونی تی از چه ساخته شده است؟

تعمیر کاتالیزور چانگان یونی تی

تعمیر کاتالیزور چانگان یونی تی را جدی بگیرید تا خسارت به کاتالیزور نزنید چون این قطعه با ارزش و ثیمتی می باشد آنچه در یک کاتالیزور معمولی وجود دارد کاتالیزور معمولاً از ترکیبی از فلزات گرانبها مانند پلاتین، پالادیوم و رودیوم ساخته می‌شود که روی یک بستر سرامیکی یا فلزی به شکل شبکه پوشانده شده‌اند.کاتالیزورهای مورد استفاده در سالهای اولیه عمدتاً از یک بستر سرامیکی پوشیده شده با فلزی گرانبها مانند پلاتین یا پالادیوم ساخته می شدند که واکنش های شیمیایی را تسهیل می کرد که انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می داد. با گذشت زمان، کاتالیزورها با افزودن مواد و طرح های پیچیده تر برای بهبود بیشتر کارایی و دوام، پیشرفته تر شده اند. امروزه، کاتالیزورها یک ویژگی استاندارد در اکثر خودروهای بنزینی و دیزلی هستند که در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان فروخته می شوند. آن‌ها جزء ضروری سیستم‌های کنترل آلاینده‌های مدرن هستند و برای برآورده کردن استانداردهای شدیدتر انتشار گازهای گلخانه‌ای که برای حفاظت از محیط زیست و سلامت عمومی وضع شده‌اند، ضروری هستند.

 

 

دانستنی مفید: 10 روش برای مراقبت از کاتالیزور خودرو

 

 

علائم خرابی کاتالیزور چیست؟

تعمیر کاتالیزور چانگان یونی تی

قبل از اینکه تعمیر کاتالیزور چانگان یونی تی را انجام دهید بهتر است علائم شایعی که نشان از تعمیر کاتالیزور را می دهد بشناسید.

  • افزایش ناگهانی مصرف سوخت
  • افت شتاب گیری
  • روشن نشدن یا استارت خوردن نامناسب خودرو
  • مردود شدن خودرو در تست های آلایندگی
  • روشن شدن چراغ چک خودرو
  • بدکار کردن خودرو و لرزش در سرعت های پایین

 

 

عمر مفید کاتالیزور چقدر است ؟

طول عمر مفید کاتالیزور  حدود 3 الی 4 سال می باشد  اما همانند سایر قطعات خودرو ، میزان دوام دقیق این قطعه می تواند متفاوت باشد . مواردی همچون  مسافت پیموده شده و تنظیمات موتور نیز می تواند بر دوام کاتالیست تأثیر بگذارد .

به طور کلی ، در طول عمر یک خودرو ، لازم است حداقل یکبار مبدل کاتالیزور تعویض گردد.

 

همکاران ما در تعمیرگاه  سورنا کاتالیست با اتکا به دانش و مهارت های بالای خود ، می توانند شما را در این امر یاری دهند. و در کمترین زمان و با بهترین قیمت کاتالیزور خودروی شما را تعمیر یا تعویض کنند.

برقراری ارتباط با سورنا کاتالیست:

09127744604 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *