خرید کاتالیزور xb 1

تعمیر کاتالیزور xb 1

خرید کاتالیزور xb 1  ، خودروها هنگام کار دود و گازهای زیادی تولید می کنند که به آن گازهای گلخانه ای نیز می گویند انتشار گازهای گلخانه ای به آلودگی هوا کمک می کند، به همین دلیل است که قانون هوای پاک در سال 1963 در کشورها تصویب شد تا به کاهش میزان آلودگی تولید شده توسط طیف وسیعی از صنایع کمک کند.

سیستم اگزوز مدرن در وسایل نقلیه دارای طیف وسیعی از قطعات است که به کنترل آلاینده ها کمک می کند و آنها را دوستدار محیط زیست می کند. از جمله این قطعات یک مبدل کاتالیزوری است که به بسیاری از خودروسازان کمک کرد تا استانداردهای تعیین شده توسط قانون استاندارد ملی آلایندگی را رعایت کنند.

مبدل کاتالیزوری بخش مهمی از سیستم اگزوز است و حال احتمالاً از خود می‌پرسید که مبدل کاتالیزوری چه کار می‌کند؟ به خواندن مقاله ادامه دهید تا در مورد نقشی که در ماشین شما کاتالیزور ایفا می کند بیشتر بدانید.

 

 

 

مبدل کاتالیزوری چیست؟

خرید کاتالیزور xb 1 خرید کاتالیزور xb 1 ، همانطور که در بالا ذکر شد، یک مبدل کاتالیزوری بخشی ضروری از سیستم اگزوز خودرو است. با تبدیل گازهای خطرناک احتراق به مواد کمتر مضر مانند بخار آب و دی اکسید کربن، به کاهش تعداد آلاینده های سمی منتشر شده در هوا کمک می کند.

این کار با قرار دادن این دودها در معرض مواد شیمیایی و فلزات داخل مبدل انجام می‌شود تا واکنش‌های شیمیایی را تحریک کند که در غیر این صورت آلاینده‌های سمی را به آلاینده‌های نسبتاً بی‌ضرر تبدیل می‌کند. بیایید نحوه عملکرد مبدل کاتالیزوری را کمی بیشتر توضیح دهیم.

 

 

مبدل کاتالیزوری چه کاری انجام می دهد؟

خرید کاتالیزور xb 1 خرید کاتالیزور xb 1 ،یک مبدل کاتالیزوری از محفظه ای به نام کاتالیزور برای تبدیل ترکیبات مضر از گازهای خروجی موتور به گازهای ایمن مانند بخار استفاده می کند. این ماده برای تقسیم مولکول‌های ناایمن در گازهایی که خودرو تولید می‌کند قبل از رها شدن در هوا کار می‌کند.

مبدل کاتالیزوری در قسمت زیرین خودرو قرار دارد و شبیه یک جعبه فلزی بزرگ است. دو لوله از آن خارج می شود. مبدل از این دو لوله و کاتالیزور در طول فرآیند ایمن سازی گازها برای دفع استفاده می کند.

گازها از لوله “ورودی” متصل به موتور خودرو وارد می شوند. اینها روی کاتالیزور دمیده می شوند که باعث واکنش شیمیایی می شود که آلاینده ها را از هم جدا می کند. گازهای کم ضرر اکنون از طریق لوله دوم یا “خروجی” که به لوله اگزوز خودرو متصل است، عبور می کند.

 

 

 

مطالعه آزاد: خرید کاتالیزور دانگ فنگ

 

 

 

 

انواع مبدل های کاتالیزوری کدامند؟

خرید کاتالیزور xb 1 خرید کاتالیزور xb 1 ، دو کاتالیزور اصلی – احیا و اکسیداسیون – وجود دارد که می توانند در یک سیستم اگزوز برای کنترل گازهای خاص استفاده شوند.

بسته به سال خودرو و نوع مبدل کاتالیزوری آن، ممکن است کاتالیزور کاهشی در محل وجود نداشته باشد. دو نوع اصلی مبدل کاتالیزوری وجود دارد:

دو طرفه: مبدل کاتالیزوری دو طرفه تا سال 1981 روی وسایل نقلیه در ایالات متحده وجود داشت. آنها فقط کاتالیزورهای اکسیداسیون دارند که به تغییر مونوکسید کربن به دی اکسید کربن کمک می کنند. هیدروکربن ها (که سوخت نسوخته و نیمه سوخته است) به دی اکسید کربن و آب تبدیل می شوند.

سه راه: از سال 1981 مبدل کاتالیزوری سه طرفه مورد استفاده قرار گرفت. این مانند مبدل دو طرفه با افزودن یک کاتالیزور کاهشی عمل می کند. همانطور که قبلا گفته شد، این برای تبدیل اکسیدهای نیتروژن به نیتروژن و گازهای اکسیژن استفاده می شود.

موتورهای دیزلی از کاتالیزورهای دو طرفه استفاده می کنند و مبدل ها نیز به طور خاص برای کار با اگزوزهای دیزلی طراحی شده اند. مبدل‌های این نوع موتورها ذرات موسوم به بخش‌های آلی محلول را مورد هدف قرار می‌دهند. اینها از هیدروکربن های متصل به دوده ساخته شده اند.

 

 

 

شما برای خرید انواع کاتالیزور خودروهای چینی و خارجی می توانید به سورنا کاتالیست مراجعه کنید 

با سال ها تجربه درخشان

تعمیر و تعویض کاتالیزور در کمترین زمان ممکن

شستشوی کاتالیزور خودروها با نازلترین قیمت

کاتالیزور اورجینال را از سورنا کاتالیست بخواهید

برقراری ارتباط:

09127744604

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *