خرید کاتالیزور دیگنیتی

خرید کاتالیزور دیگنتی

خرید کاتالیزور دیگنیتی، کاتالیزور وسیله ای است در مسیر اگزوز ماشین شما که گازهای ناخواسته را از جریان اگزوز پاک می کند یک کاتالیزور یک واکنش شیمیایی را بدون شرکت در آن سرعت می بخشد.

در مورد خودروی شما، کاتالیزور پلاتین، رودیوم، پالادیوم و امروزه حتی طلا است. دو نوع کاتالیزور در ماشین شما وجود دارد، کاتالیزورهای احیا و اکسیداسیون.

ایده کلی این است که شما جعبه ای ایجاد می کنید که در جریان اگزوز پارک شده باشد که تا حد امکان سطح کاتالیزور را در معرض دید قرار دهد، در

حالی که مقدار کاتالیزور را کم نگه دارید زیرا بسیار گران هستند. امروزه در برخی از آنها از طلا استفاده می کنند زیرا نسبت به بقیه ارزانتر است.

 

کار مبدل کاتالیزوری در خودرو چیست؟

خرید کاتالیزور دیگنتی

خرید کاتالیزور دیگنیتی، مبدل های کاتالیزوری دستگاه های تخصصی دوستدار محیط زیست هستند که در اگزوز وسایل نقلیه تعبیه شده اند و اطمینان حاصل می کنند که هیدروکربن ها می سوزند و انتشار آلاینده های مضر را به حداقل می رساند.

خودروهای مجهز به مبدل فقط می توانند از بنزین بدون سرب استفاده کنند زیرا سرب موجود در سوخت سرب باعث مسمومیت مبدل می شود و به طور جبران ناپذیری به آن آسیب می رساند.

مبدل کاتالیزور از چه ساختاری تشکیل شده است؟

خرید کاتالیزور دیگنتی

خرید کاتالیزور دیگنیتی یک مبدل کاتالیزوری دارای ساختاری است که با فلزات گرانبها پوشانده شده است هنگامی که مبدل های کاتالیزوری برای اولین بار بیرون آمدند، این ساختار توپ های سرامیکی بود که با فلزات پوشیده شده بودند.

این به خوبی کار نکرد و ساختار آن به یک شانه عسلی یا یکپارچه، هر دو سرامیکی تغییر یافت. لوله های شانه عسلی در طول مبدل قرار دارند. یکپارچه شبیه شانه عسلی است اما به جای شش ضلعی مربعی شکل است.

چهار فلز موجود در مبدل کاتالیزوری عبارتند از پلاتین، رودیوم، پالادیوم و سریم. زمانی که دمای مبدل به اندازه کافی بالا باشد، این فلزات با چهار آلاینده

متخلف واکنش نشان می دهند. عبارت “مبدل خاموش است” به دمایی اشاره دارد که به اندازه کافی برای شروع واکنش شیمیایی بالا می رود.

 

 

مطالعه آزاد: خرید کاتالیزور مزدا

 

 

 

علت خراب شدن کاتالیزور چیست؟

خرید کاتالیزور دیگنتی

خرید کاتالیزور دیگنیتی، چرا کاتالیزور خودرو خراب می شود بایید بگوییم که عواملی وجود دارند که کاتالیزور را خیلی زود خراب میکنند و نیاز به تعمییر می شود از جمله:
آسیب جاده – قسمت بیرونی گربه می تواند با برخورد با اجسام جامد در جاده آسیب ببیند. به عنوان مثال، سرعت گیرها، سنگ های بزرگ و غیره.

دوشاخه یا آلوده – مبدل های کاتالیزوری متصل یا آلوده به دلیل نوع نادرست سوخت در ماشین شما ایجاد می شود. استفاده از سوخت سرب دار یا

جایگزین سرب، یکپارچه را مسدود کرده و باعث از کار افتادن آن می شود. در صورت استفاده از افزودنی های سوختی که برای استفاده با مبدل کاتالیزوری

مناسب نیستند، اتفاق مشابهی رخ خواهد داد.

زیرلایه ذوب شده / شکسته – یک یکپارچه معمولاً هنگامی که توسط یک جسم برخورد می کند یا زمانی که دچار تغییر ناگهانی دما می شود، شکسته می شود.

گرمای بیش از حد – مشکلات زیادی وجود دارد که می تواند باعث داغ شدن یا خرابی مبدل کاتالیزوری شود. شایع ترین علت ورود سوخت نسوخته به

مبدل کاتالیزوری است. همچنین شمع ها و سرنخ های معیوب باعث از کار افتادن موتور و خراب شدن مبدل کاتالیزوری می شود. همچنین اگر زمان بندی

توزیع کننده خارج باشد، آسیب می بیند.

سنسور اکسیژن – یک حسگر اکسیژن اطلاعات را جمع آوری و به واحد کنترل الکترونیکی ارسال می کند. این برای کنترل ترکیب سوخت/هوا استفاده می شود.

اگر سنسور اکسیژن معیوب باشد یا به سیلیکون ناشی از ضد یخ یا درزگیر آلوده شده باشد، مخلوط سوخت/هوا تصحیح نمی شود و سوخت اضافی وارد

مبدل کاتالیزوری می شود و باعث گرم شدن بیش از حد آن می شود.

 

 

سورنا کاتالیست بزرگترین و تخصصی ترین مرکز کاتالیزور در تهران

برقراری ارتباط:

09127744604

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *