عوارض حذف مبدل کاتالیزوری خودرو

عوارض حذف مبدل کاتالیزوری خودرو

عوارض حذف مبدل کاتالیزوری خودرو؟ مبدل کاتالیزوری از سال 1993 بر روی خودروهای بنزینی و از سال 1997 بر روی خودروهای دیزلی اجباری شده است. این دستگاه در هنگام معرفی به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار گرفت، این دستگاه منجر به کاهش کم و بیش قابل توجهی در قدرت بسته به وسیله نقلیه شده است. مبدل کاتالیزوری در خط اگزوز، در خروجی منیفولد و قبل از صدا خفه کن قرار دارد. طول عمر این عنصر به طور کلی بین 120 تا 200000 کیلومتر است.

 

 

 

حذف مبدل کاتالیزوری

عوارض حذف مبدل کاتالیزوری خودرو

عوارض حذف مبدل کاتالیزوری خودرو بسیار زیاد می باشد مبدل با انتشار نوعی کاتالیزور شیمیایی اثرات مضر گازها را کاهش می دهد. افرادی که به حذف آن می اندیشند. فکر می کنند که فشار بیش از حد بر روی سیستم اگزوز ایجاد می کند و با جلوگیری از حرکت با اسب بخار بهینه خود، بر عملکرد خودرو تأثیر می گذارد. دلیل دیگر مسدود شدن یا خراب بودن مبدل است زیرا جایگزینی آن با یک مبدل جدید یک تعمیر گران قیمت است. اکثر مردم ترجیح می دهند آن را تعمیر کنند تا تعویض چون هزینه تعمیر به صرفه تر می باشد.

 

 

مطالعه آزاد: مرکز تخصصی تعمیر کاتالیزور

 

مشکلات حذف مبدل کاتالیزوری

عوارض حذف مبدل کاتالیزوری خودرو
عوارض حذف مبدل کاتالیزوری خودرو، بدون مبدل کاتالیزوری، می توانید عملکرد موتور را افزایش دهید. اما، آنقدر مشکلات دیگر ایجاد می کند که شما از خود می پرسید که آیا این ایده خوبی است که از طریق تمام این مشکلات فقط برای کمی اسب بخار اضافی پشت سر بگذارید.

آلودگی محیط زیست

مبدل اثرات مضر دود اگزوز را کاهش می دهد. برخی از آنها حتی می توانند عناصر مضر را تا 90٪ کاهش دهند. بدون این جزء، اتومبیل شما دود سمی را مستقیماً وارد جو می کند و باعث آلودگی بیشتر از آنچه باید باشد.

قانون شکنی 

حذف مبدل کاتالیزوری بدون جایگزینی آن با مبدل جدید یا هر نوع جایگزینی خلاف قانون است. قوانین و مقررات مربوط به آلایندگی خودرو و کیفیت هوا، خودرو را ملزم می‌کند که در یک حد مجاز آلایندگی داشته باشد.

انتشار گازهای گلخانه ای از خودروی شما باید در محدوده رتبه بندی آلایندگی در منطقه شما باشد. توقیف و اسقاط خودرو می تواند نتیجه نقض قانون انتشار باشد.

یک خودرو تا زمانی که دارای چراغ‌های جلو و عقب عملکردی باشد و بتواند بیش از 55 کیلومتر در ساعت سرعت داشته باشد، برای رانندگی در جاده آماده است. اما، یک سال در میان (هر چند نه در هر شهر) یک آزمایش آلایندگی وجود دارد که ماشین باید آن را بگذراند.عوارض حذف مبدل کاتالیزوری خودرو خیلی مهم است.

صدای آزاردهنده

دور انداختن مبدل به طور کلی باعث آلودگی صوتی می شود. بدون این قطعه، صدا خفه کن برای سرکوب صدای موتور وجود نخواهد داشت. در نتیجه، هر بار که دور موتور را بالا می برید، صدا بسیار بلند خواهد بود.

هزینه های سوخت بیشتر

یافتن راهی برای افزایش شتاب خودرو هیجان انگیز است. اما، به یاد داشته باشید که این باعث صرفه جویی در سوخت شما نمی شود. حذف این جزء به معنای مصرف روغن بیشتر، افزایش هزینه های ماشین شما در هر ماه است.

 

حدف کاتالیزور خودروی خود را فراموش کنید چون با سورنا کاتالیست به راحتی می توانید مبدل کاتالیزوری خودروی خودرا با مناسب ترین هزینه تعمیر کنید

برای خرید و یا تعمیر کاتالیزور فقط با شماره زیر در ارتباط باشید

09127744604

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *