خرید کالیزور فیدلیتی

خرید کاتالیزور فیدلیتی

خرید کالیزور فیدلیتی، انتشار هیدروکربن ها برای صنایع خودروسازی به فاجعه تبدیل شده است افزایش آگاهی نسبت به گرمایش جهانی و تأثیر آن بر تغییرات آب و هوایی منجر به محبوبیت خودروهای هیبریدی و الکتریکی شده است.

با این حال، قبل از اینکه جایگزین‌های تجاری برای موتورهای نفتی و دیزلی را در نظر بگیریم، مبدل‌های کاتالیزوری همچنان نقش اساسی در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ایفا می‌کنند.

موتورهای معمولی خودرو با سوختی مانند بنزین و گازوئیل کار می کنند. سوخت با هوا مخلوط می شود تا احتراق شود و انرژی آزاد شود. این امر منجر به تولید گازهای اگزوز می شود که از طریق سیستم اگزوز خودرو در هوا آزاد می شود.

از آنجایی که سوخت اساساً زنجیره ای از اتم های هیدروکربن است، سوزاندن آن با اکسیژن هوا معمولا منجر به دی اکسید کربن و آب می شود.

 

 

وظیفه کاتالیزور در خودرو چیست؟

خرید کاتالیزور فیدلیتی

خرید کالیزور فیدلیتی، مبدل کاتالیزوری به کاهش آلاینده‌های موجود در هوا که می‌تواند به انسان و محیط زیست آسیب برساند کمک می‌کند و 90 درصد از انتشارات مضر را به گازهای کم‌مضر تبدیل می‌کند.

یک مبدل کاتالیزوری که به خوبی نگهداری می شود، کارایی خودروی شما را بهبود می بخشد و به طور مستقیم بر سلامت و عملکرد کلی آن تأثیر می گذارد.

 

 

آیا ماشین بدون کاتالیزور می تواند کار کند؟

خرید کاتالیزور فیدلیتی
خرید کالیزور فیدلیتی، بله، شما می توانید به طور موقت بدون مبدل کاتالیزوری رانندگی کنید و به ماشین یا موتور مدرن آسیب نمی رساند. اما در دراز مدت، گازهای مضری منتشر می کند، عملکرد موتور و مصرف سوخت خودرو شما را قربانی می کند و احتمالاً شما را با قانون به مشکل می اندازد.

اکثر مشکلات مربوط به مبدل های کاتالیزوری بر عملکرد وسیله نقلیه شما تأثیر نمی گذارد اگر مجبور هستید با یک کاتالیزور کاملاً وصل شده سر و کار داشته باشید، از رانندگی با ماشین خود اجتناب کنید. اگر متوجه مه دود شدید از خودروی خود شدید، بهتر است فوراً از یک متخصص کمک بگیرید.

 

 

 

 

بیشتر بدانید: خرید کاتالیزور لیفان

 

انواع کاتالیزور خودرو کدام است ؟

خرید کالیزور فیدلیتی، انواع مختلفی از مبدل های کاتالیزوری وجود دارد که بر اساس اصول یکسانی کار می کنند.
در اینجا سه ​​نوع رایج مبدل کاتالیزوری که معمولاً به عنوان بخشی از سیستم اگزوز یافت می شود آورده شده است:

مبدل کاتالیزوری دو طرفه
مبدل کاتالیزوری سه طرفه
کاتالیزور اکسیداسیون دیزل

 

 

 

 چگونه می توانم بفهمم مبدل کاتالیزوری خودرو معیوب است؟

خرید کاتالیزور فیدلیتی

خرید کالیزور فیدلیتی، اگر مبدل کاتالیزوری شما معیوب است، ممکن است متوجه موارد زیر شوید:

یک موتور ماشین کند
کاهش شتاب
دود تیره اگزوز
بوی تخم مرغ گندیده از اگزوز شما
چراغ موتور روی نمایشگر را بررسی کنید زیرا سنسور O2 شما مشکلی را ثبت کرده است
چراغ چک موتور شما فقط مبدل کاتالیزوری بد را نشان نمی دهد. به همین دلیل است که همیشه بهتر است قبل از اقدام، یک مکانیک مشکل را تشخیص دهد.

به یاد داشته باشید، مبدل های کاتالیزوری باید گرم شوند تا به درستی کار کنند. اما هنگامی که مقداری اگزوز از آن عبور می کند، مواد شروع به درخشش نارنجی روشن می کنند.

در نسخه بزرگتر، مهر و موم های اکریلیک در نهایت از کار می افتند و باعث می شوند گاز اگزوز قبل از عبور از آن مشتعل شود و یک نمایش نور آتش سوزی سرگرم کننده ایجاد کند. گربه‌های کوچک‌تر کمی بهتر ظاهر می‌شوند و میزبان در نهایت گازهای کاتالیز شده را مشتعل می‌کند.

 

 

تعمیر و تعویض کاتالیزور در کمترین زمان ممکن در 

سورنا کاتالیست

برقراری ارتباط:

09127744604

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *